פרק 15

971 53 98
                                    

אני מעמיקה את הנשיקה, בעודי מטפסת על וויליאם ומתיישבת עליו בפיסוק. ידיו מייצבות אותי בצידי מותניי ואני מחליקה את אצבעותיי אל עבר בטנו התחתונה, תופסת בקצוות הסוודר שלו ומושכת אותו מעל לראשו. הוא נותר לשכב תחתיי עם גופיה בלבד.

אני שוב נהפכת נועזת. אני מתירה את וויליאם חשוף חזה, ולאחר מכן פושטת את הסוודר שלי יחד עם החולצה. בעודי משליכה אותם הצידה, וויליאם הופך אותנו ועולה מעליי.

״מה את עושה?״ קולו מאשים ומלא צרידות. אני מעבירה את ציפורניי בעור צווארו החשוף, הוא עוצם את עיניו ומתנשף.

״אני רוצה אותך.״ מעולם לא הרגשתי כל כך בטוחה בנוגע לזה. אני מרגישה מוכנה, ויודעת שאני רוצה לאבד את בתוליי עם וויליאם. שפתיו מרפרפות מעל לשקע צווארי, נשימותיו מדגדגות את עורי.

״את עדיין באופוריה מהאורגזמה הראשונה שלך במקלחת.״ הוא מנסה להכניס בי מעט היגיון. זה קצת נכון, אבל לא לגמרי.

״אתה מתכנן להתחתן איתי, אבל לא מסוגל לעשות איתי סקס?״ אני עוקצת, קולי יוצא מתגרה. הוא לא משיב לשאלתי, אז אני יוזמת עוד צעד ומתחככת כנגד המפשעה הקשה שלו.

״אנה,״ הוא מגלגל את עיניו, ואני מבינה שהוא מאבד את סבלנותו. זה עובד לי. אני מקבלת את גופו אליי, ומנשקת אותו בעדינות. ידו האוחזת בלחיי מחליקה מטה אל עבר החזה שלי, ואצבעותיו המרפרפות גורמות לי לקמר את גבי. אני משתוקקת למגע שלו.

״אני יודעת שלא אתחרט.״ אני מבטיחה לו כאשר מבטינו מצטלבים. הוא נושק לסנטרי, יורד אל עבר צווארי ומשם לכיוון בית החזה שלי. גופי מתמלא ציפייה, אני מקמרת את גבי אף יותר בעוד ששפתיו מרפרפות מטה לכיוון בטני התחתונה. הוא מניח שתי נשיקות על מותני רגע לפני שהוא תוחב את אגודליו אל מכנסיי ומפשיל אותם יחד עם התחתונים שלי.

אני נותרת לשכב עירומה תחתיו, בעוד ששפתיו מפלסות את דרכן על עורי החשוף מעלה אל עבר שפתיי. הוא מנשק אותי ברעבתנות, נושך את שפתי התחתונה וגורם לי לפלוט אנקה לתוך פיו.

״תוריד את המכנס.״ אני דורשת ממנו. כף ידו עוברת בין רגליי, לוחצת קלות על בשרי הרגיש וגורמת לי לרעוד מההפתעה. הוא מגחך כנגד הנשיקה שלו, מתרחק ופושט את מכנסו יחד עם תחתוניו.

וויליאם מטפס מעליי בשנית, מתמקם בין רגליי. ידיו רועדות, הוא מנשק אותי בעדינות ומביט בעיניו. מעולם לא הייתי כל כך מתוחה ומלאת ציפייה לגבי הדבר החדש הזה. אין בי שום חשש ושום פחדים, אני אפילו לא לחוצה כפי שחשבתי שאהיה. וויליאם משרה בי ביטחון מלא, ולשם שינוי אני מרגישה שאיני מתביישת ממנו.

Heil SatanWhere stories live. Discover now