🏳️‍🌈BSD 10

92 10 2
                                    

"Ooo...kau orang beromen kat dalam ni rupanya..." Kata Farris sambil tersenyum menampakan gigi dengan menopang tangan pada sebatang pokok.

"Patutlah aku dah tak nampak kau orang berdua kat tepi tu tadi rupanya cari 'privasi' kat sini ya!" Ujar Alif sambil tangan mencubit manja perut Firash.

"Yang kau orang ni dah kenapa ada kat sini? Beromen juga ke?" Tanya Syafiq acuh tak acuh seolah-olah cuba bergurau dan memeluk erat bahu Firash.

"Aku? Bergomol dengan si 'nyah' ni? Sorry lain tahun baru beromen dengan 'nyah' seekor ni!" Balas Farris sambil menjuih bibir ke arah Alif." Aku tadi baru nak melancap kat semak sana tu saja lepas gian tak tahan doh dah lama aku tak lepas gian ya lah tengok budak perempuan yang aku duk usha sejak masuk sini hari tu yang aku tak tahan tu! Tapi si 'nyah' ni pula nak ikut aku. Dia ingat aku nak cari kau orang padahal aku tak tau pun kau orang ada kat sini,maybe kebetulan kut." Tambah si Farris.

"Kau cakap apa tadi? Hey kau ingat aku tak dengar! Jaga mulut kau tu sikit! Aku pun tak ingin beromen dengan kau! Dari aku beromen dengan kau,ada baiknya aku beromen dengan crush aku tu." Kini giliran Alif pula membalas kata-kata Farris sambil menuding jari ke arah Koperal Rizwan yang sedang bermain sepak takraw.

"Wah,wah...dah ada crush nampak! Tak cakap dengan kita orang pun yang kau crush gila dengan Koperal Rizwan?" Ujar Firash yang mula bersuara.

"Haih,tak kan lah semua benda aku nak kena share Ash oiii!!!" Balas si Alif lagi dengan gaya keemak-emakan.

"Hey nyah! Dah jom keluar biar dia orang berdua ni nak sambung beromen ke apa ke! Nanti orang ingat aku beromen dengan kau pula dalam ni!" Kata Farris lagi sambil menarik tangan Alif.

Alif membalas ringkas kata-kata Farris,"Eh...okay apa!" Sambil tersenyum nakal dan mengangkat kening pada Farris kemudian Alif mula mengalihkan pandang pada Firash dan Syafiq.

Lalu Farris dan Alif pun meninggalkan Firash dan Syafiq yang berdua di tempat itu. Kemudian Syafiq yang tadi memandang kepergian Alif dan Farris,kini dia memandang wajah Firash dan Firash mulai perasan yang Syafiq memandangnya terlalu lama. Firash melihat wajah Syafiq. Tanpa isyarat,lagi sekali bibir Syafiq dan Firash bertembung. Tangan Syafiq mula berkeliaran di belakang Firash dan turun perlahan-lahan di bahagian punggung Firash yang masih dilapisi seluar track biru gelap Adidas. Tangan Firash pula mula merangkul pinggal kecil Syafiq. Nafas dan nafsu mereka berdua memuncak persis 2 bintang pornografi yang sedang beraksi di dalam hutan.

Bibir Syafiq mula melepaskan bibir Firash dan mula bergerak ke leher jinjang Firash yang putih melepak. Syafiq mula gigit manja pada leher Firash dan Firash mula merengek kesedapan.

"Arghhh...arghhh...sedap bang...bang...jangan gigit kuat sangat kay...arghhh...!" Erang Firash yang cukup tidak boleh menahan kesedapan gomolan dari Syafiq.

"Sayang suka?" Tanya Syafiq yang masih giat mencium dan mengigit leher Firash.

"Of course babe!" Jawab Firash pendek.

Firash mula menolak Syafiq perlahan. Kemudian menyelak baju Shafiq ke atas dan terus menggigit puting kanan Syafiq sambil tangan Firash mula menarik rapat badan Syafiq ke arahnya.

"Fuhhh!!! Sedapnya sayang...arghhh...sayang abang dah tahan lah! Tolong please!" Pinta Syafiq yang masih sedang dalam kesedapan.

"Tolong apa bang?" Tanya Firash yang menggentel puting coklat Syafiq.

Syafiq mula melurutkan seluar track hitam dan boxer Calvin Klein kelabunya. Lalu mengeluarkan batangnya yang mula mengeras. Firash yang melihat,seolah-olah teruja melihat apa 'dipersembahkan' oleh Syafiq yang di depan matanya sekarang. Firash mula memegang dan mengusap batang besar dan panjang Syafiq kemudian Firash melutut tapi dia mencium dan menjilat bahagian abdomen Syafiq yang sedikit berketul lalu mula menjilat pusat perut Syafiq yang persis pusat seorang model seluar dalam. Akhirnya Firash ke bahagian yang ditunggu-tunggu Syafiq.

BILA SAYANG DIKHIANATIWo Geschichten leben. Entdecke jetzt