Bab 16

40.2K 322 35
                                    

Rohana gelisah, resah. Sudah tiga hari semenjak kali terakhir 'suami'nya pulang kerumah itu untuk berasmara dengannya. Namun, semenjak hari itu, 'suami'nya itu terus menghilang. Rohana tidak peduli, jika itu hanyalah mimpi mahupun roh suaminya yg kembali. Dia mahukan perkara itu berulang lagi. Jika ianya mimpi, biarlah dia terus bermimpi seperti itu setiap malam. Jika ianya khayalan ataupun roh suaminya sekali pun, dia sanggup menerimanya. Sejak dari hari itu, dia begitu ketagih dengan layanan batin dari 'suami'nya itu. Jiwanya resah, nafsunya meluak-luak, mendambakan kembali layanan batin yg diberikan oleh 'suami'nya itu, yg jauh lebih hebat dari sebelum ini.

Rohana sendiri tidak mampu mengawal nafsunya sendiri sejak hari itu. Pukinya sentiasa berdenyut, merenyam, merindui jolokan dari batang pelir. Kelentitnya turut gatal, sentiasa mahukan sentuhan. Dan semenjak hari itu juga, Rohana sudah mula berani memuaskan nafsu pukinya dengan jarinya sendiri. Tidak perlu diajar, seolah-olah Rohana sudah pakar melancap puki gatalnya itu, walaupun dia tidak pernah melakukan perkara itu sebelum ini. Seperti ada bisikan yg menunjukkan cara untuk melakukan itu semua. Tidak puas dengan jari telunjuk, jari tengah dan jari manis turut membantu Rohana menjolok lubang pukinya sendiri, memuaskan nafsu yg melanda. Apabila jejarinya itu sudah tidak mampu memberi kepuasan, hujung bulat sikat rambutnya pula yg menjadi penganti. Hujung sikat itu dijolok sedalam mungkin, keluar-masuk berkali-kali, sehingga air pukinya keluar, membasahi lubang pukinya itu, memuaskan nafsunya buat seketika, sebelum pukinya itu kembali merenyam, gatal, kembali minta dipuaskan. Berulang kali.

Rohana sendiri tidak faham kenapa dia begitu bernafsu, seolah-olah nafsunya itu tidak pernah surut. Namun, dalam masa yg sama, dia mendambakan semua itu. Hari ini, kelihatan batang terung yg berada disisinya diatas katil itu. Kelihatan lendir air pukinya masih membasahi dihujung batang sayur berwarna ungu tersebut. Bau masam dari peluh yg membasahi tubuh Rohana memenuhi ruangan bilik tidur tersebut. Ini kali ketiga Rohana mencapai kemuncak nikmat akibat dijolok dengan batang terung tersebut pada hari ini. Nafasnya masih lagi berat, matanya masih terpejam rapat, cuba mencari bayangan suaminya.

" Abangggg..... Ana rindukan abang...." Rintih Rohana. Ada linangan air mata dicelahan kelopak matanya itu, namun kelihatan juga tangan kirinya kembali meramas lembut tetek kirinya, dengan sesekali puting tetek tersebut dipicit lembut.

" Abangggg... Ana nak pelir abang.... Puki Ana nak pelir abang...." Rintih Rohana lagi. Berbisik, merayu. Tangan kirinya mula berganti meramas tetek kanannya pula. Diuli, digentel puting tetek kanannya buat seketika sebelum dia kembali meramas tetek sebelah kirinya pula. Bergilir-gilir. Tangan kanannya mula mencapai batang terung yg terletak dihujung kepalanya. Didekatkan hujung batang terung tersebut kearah bibirnya, dijelirkan lidahnya keluar panjang, sebelum lendir sisa air pukinya tadi dijilatnya. Licin, tidak bersisa.

Batang terung yg sudah basah dengan air liurnya itu dihulurkan kebawah, kebahagian celah kelankangnya yg kelihatan sudah memerah, membengkak, namun kelihatan kembali basah. Batang terung itu mula diusap dicelahan bibir puki tersebut. Dari atas, turun kebawah, sebelum kembali keatas. Berulang kali, menyentuh biji kelentit yg membengkak, terbonjol keluar sedikit dari lubang puki.

" Eerrmmmmmmm..."
Rohana mendesah panjang setiap kali batang terung itu menyentuh biji kelentitnya. Terasa seperti kejutan elektrik diseluruh tubuhnya apabila biji kelentitnya dirangsang sebegitu. Begitu nikmat sekali. Memuaskan nafsu yg sedang melanda dirinya.

Perlahan-lahan, hujung batang terung itu mula dihalakan kearah lubang pukinya. Ditolak, dijolok masuk. Masih lagi sukar untuk terus dimasukkan lebih dalam walaupun lubang puki tersebut sudah begitu lembab, basah.

" Aarrrggghhhhh...." Desah Rohana semakin kuat, serentak dengan batang terung yg semakin dalam memasuki lubang pukinya, sehingga dia dapat merasakan batang terung tersebut santak sedalam mungkin.

Bisikan NafsuWhere stories live. Discover now