Mistik Stories

42 Stories

CREEPY PASTA  by sayap_malam
#1
CREEPY PASTA by sayap_malam
Tak de description. Baca jelah. Jangan lupa vote untuk aku semangat sikit tulis.
Completed
Takut by aprilliouz
#2
Takutby Bayu Alamsyah
Beberapa kisah dari mereka yang tak selalu kamu lihat
Completed
Waris  by RamlahJusoh5
#3
Waris by Ramlah Jusoh
Nina, bekas murid SMK Lubuk Padi telah berjumpa dengan rakan-rakannya semasa mengadakan reunion di bekas sekolahnya itu. Bagi mengingati persahabatan mereka, Nina dan ra...
Hantu Hantu Hantu by Arnold_Liam
#5
Hantu Hantu Hantuby Arnold Liam
Sedikit pengenalan kepada watak watak hantu yang biasa kita dengar, tak kira yang memang wujud atau sekadar berlegar-legar sebagai mitos.
BaculCipan mempersembahkan: Paranoia by baculcipan
#6
BaculCipan mempersembahkan: Parano...by baculcipan
Untuk membangkitkan rasa paranoid, tidak perlu cerita panjang-panjang.
Psychomanteum by ZonGigil
#7
Psychomanteumby ZON GIGIL
Genre : Seram Mistik Harga : RM27.90 Blurb : Salah seorang ahli penyiasat paranormal telah menyeru apa yang tidak sepatutnya diseru dan kini ia tidak mahu pulang. Men...
Makhluk Mitologi di Pulau Padang Tikar by Effiyadi
#8
Makhluk Mitologi di Pulau Padang T...by Effi
Kumpulan Cerita ini berkisahkan tentang makhluk gaib yang sulit sekali dinalarkan tetapi sebagian orang percaya dengan keberadaan makhluk tersebut bahkan penutur yang me...
psstt.....nak tau tak???? by redperred
#9
psstt.....nak tau tak????by Red
Ini cerita mengenai kisah mistik...makhlok halus...alam ghoib.. Yang dialami sendiri.. Yang didengari dari orang lain... Yang mungkin direka oleh orang lain... Psstt...
GalaSari by elvankamp
#10
GalaSariby azlan shah
Bukan darah yang dia mahu! bukan nyawa yang dia mahu! tapi JASAD! "Kau waris tunggal Sari! dia pasti akan cari kau! kau tak boleh lari" - Mayang "Peduli a...
Antologi : Dunia Sebelah Sana by Lunazura
#11
Antologi : Dunia Sebelah Sanaby Lunazura
Himpunan cerita pendek mistik
History with Artur and Megane by Clem078
#12
History with Artur and Meganeby Clem078
Histoire (assez courte) entre Arthur, Morgane sa fille, Merlin, l'épée de Perceval et la célèbre Mistik ( Picsou) /!\ Histoire en anglais
Tasbih Perang by novelsejmelayu
#13
Tasbih Perangby novelsejmelayu
Pertarungan yang mendebarkan. Misteri yang tak terungkai. Kedatangan seorang yang tidak diketahui mengganggu gugat kehidupan pahlawan-pahlawan yang gagah bak kersani. Si...
She's A Killer  by KrysKilogram
#14
She's A Killer by G O L D E N S T A R S O N E✨
"Bukan ! bukan saya yang curi pedang emas tu. Tak mungkin saya yang mencurinya" jelas Choi Ji Woo yang merupakan maid di rumah agam itu "Ah! aku tak perc...
Jembalang by MrLupinRanger
#15
Jembalangby Mr.Lupin Ranger
Hantu, haiwan Jadian dan makhluk mitos. Mereka ini adalah Jembalang. Di dunia ini manusia dan jembalang saling bermusuhan. Jembalang menyerang dan menakut-nakutkan manus...
Sayrah II by Heeedaan
#16
Sayrah IIby Heeedaan
Maaf kerana tiada sinopsis. Ikuti cerpen edisi ke 2 ini. Jangan serius sangat okey! hehe.. Terima Kasih.
Diintai Orang Bunian by EffyDaothman
#17
Diintai Orang Bunianby EffyDaothman
"Lagi?" Tanyaku. "Lepas tu setiap malam aku tak boleh tidur." "Kenapa?" Tanyaku lagi. "Mana taknya, kat sebelah kau aku nampak macam a...
Completed
Mistik (gxg) by mystic17xxx
#18
Mistik (gxg)by apollon
Görünmez bağlar onları birbirine doğru çekerken karşı koymaları imkansızdı.
The Curse Of Video Game [JUNGKOOK BTS FANFIC] by KrysKilogram
#19
The Curse Of Video Game [JUNGKOOK...by G O L D E N S T A R S O N E✨
"Kau ni main game je ! bukan tau nak cari kerja ! sampai bila aku nak sara kau haa?! Takkan lah aku dah kat dalam kubur pun kau masih harapkan duit aku?! dasar buda...
SERAM SEJUK by moonseulyoon02
#20
SERAM SEJUKby Moon Seul Yoon
+cerpen,certot +hanya rekaan semata-mata +tidak berkait pada yang hidup atau yang mati +apa-apa jadi tanggung sendiri