5

634 182 25
                                    

جدایی لوهان:کمپانی اس‌ام همان روز در بیانیه ای اعلام کرد:"لوهان ابراز کرده بود که میخواهد بخاطر مشکلات سلامتی روی فعالیت های فردی تو چین تمرکز کنه بجای حرکت بعنوان یه گروه با اکسو، و ما وسط بحث در مورد فعالیت های آینده ش بودیم، پس این دادخواست ناگهانی گیج کننده‌ست."
"بهرحال دیدن اینکه، درست مثل مورد کریس، لوهان دادخواستی رو با همون شرکت حقوقی به همون روش بدون دلیل تنظیم کرده باعث میشه ما فکر کنیم که اون بعد از کسب محبوبیت با گروه، حالا منافع شخصی خودش رو با نادیده گرفتن کسایی که از فسخ قراردادش اثر میگیرن در اولویت قرار میده. بعلاوه بنظر میرسه یک نفوذ پشت صحنه وجود داره."
قضیه شکایت و دادگاه لوهان همزمان با کریس به نتیجه رسید و در 21 جولای 2016 اعلام شد که لوهان راهش رو از اس‌ام جدا کرده ولی قرادادش تا سال 2020 معتبره و تا پایان قرداد بخشی از سود درآمد لوهان به کمپانی داده میشه، ضمن اینکه در محدوده کره و ژاپن تحت مدیریت اس‌ام فعالیت میکنه

بنظر میرسه رابطه لوهان و اعضای اکسو همچنان خوبه، هرچند هر دو طرف برنامه سنگین و فشرده ای دارن که باعث میشه خیلی با هم در ارتباط نباشن اما هنوز گاهی با هم حرف میزنن. برای مثال در 19 آپریل 2015 لوهان در مراسمی چینی مصاحبه ای انجام داد و وقتی ازش نظرش رو در مورد تاسیس ورکشاپ شخصی لی تو چین پرسیدند گفت:"فکر میکنم خیلی خوش شانسیه. هر آدمی مسیر انفرادی خودش رو داره. بهترینا رو براش آرزو میکنم." و وقتی مصاحبه‌گر از رابطه ش با لی پرسید لوهان جواب داد:"میتونم. میتونم بهش پیام بدم." همچنین یه مصاحبه فردی از لی هم در تاریخ 21 آپریل 2015 با Sohu Entertainment منتشر شد که در اون مصاحبه‌گر ازش میپرسه که آیا با کریس یا لوهان در ارتباطه یا نه و لی جواب میده"بله. من حتی مدتی پیش با لوهان ملاقات کردم و با هم غذا خوردیم. ولی این روزها نمیتونیم همو ببینیم چون سر هردومون شلوغه."
به این ترتیب اگه لی و لوهان در مراسم های چینی همدیگر رو ببینن به گرمی با هم صحبت میکنن.
رابطه لوهان و تائو هم همچنان خوبه و در ویبو برای هم کامنت میگذارن.
پ.ن:فقط لوهان با لی توی اکسو در ارتباطه چون عضو چینیه

[Reasons For Tao,kris&luhan To Leave]Where stories live. Discover now