3

826 223 49
                                    

همونطور که گفته شد لی سومان موسس و بنیان گذار اس‌ام هست. در سال 2009 بنا بر دلایلی مدیرعامل کمپانی عوض میشه و آقای کیم یونگ مین به سمت مدیرعاملی منصوب میشه و از اون زمان نارضایتی طرفدارها از نحوه مدیریتش و برخوردش با آرتیست های کمپانی شروع میشه و به حدی میرسه که فن ها با نوشتن دادخواست هایی شروع به جمع کردن امضا برای برکنار کردنش میکنن. اما بهرحال ایشون تا سال 2017 مدیرعامل اس‌ام میمونه. در قسمتی از یکی از دادخواست ها که طرفدارها نوشتند اومده: "تحت تسلط اس ام، آرتیست ها بیشتر شبیه محصولات روی طبقه فروشگاه هستن تا انسانهای زنده واقعی که نفس میکشن،... . ولی اونها نه تنها از فقدان شدید آزادی (یک حق مسلم انسانی) رنج میبرن، بلکه توسط کمپانی ای باهاشون بدرفتاری میشه که قراره ازشون مراقبت کنه."
همونطور که میدونید اکسو سال 2012 و در دوران ریاست یونگ مین با بستن یه قرارداد 10 ساله دبیو کردن و تحت همون شرایط فعالیت وافتخارآفرینی شون رو شروع کردن. اما بعد از تقریبا دو سال در تاریخ 15 می 2014، مقاله ای در سایت چینی 'سینا' مبنی بر درخواست کریس برای لغو قراردادش با اس ام و شکایتش از این کمپانی به دادگاه، منتشر شد و به این ترتیب کریس هشت روز قبل از شروع اولین تور سولوی اکسو گروه رو ترک کرد.
چهار ماه بعد در تاریخ 10 اکتبر 2014، خبر حیرت انگیز جدایی لوهان از اکسو همه جا پخش شد . لوهان هم با درخواستی مشابه کریس خواستار لغو قرارداد بود و از کمپانی شکایت کرد.
کمتر از یکسال بعد در تاریخ 22 آپریل 2015، پدر تائو نامه ای در 'ویبو' منتشر کرد که در اون از خواسته اش مبنی بر اینکه پسرش کمپانی اس‌ام رو ترک کنه گفته بود. چند روز بعد تائو اعلام کرد که از کمپانی اس‌ام جدا شده و بعد از شکست مذاکراتشون، در تاریخ 24 آگوست از اس‌ام شکایت کرد.
پ.ن:پس عزیزانم به لی سومان انقدر فحش ندید بیچاره گناهی نداشته😂

اینم کیم یونگ مین عوضی😑خب اعتراف میکنم اون شرط ووتو چرت گفتم چون خودم واقعا بدم میاد بخاطر چند نفر دیگه کسایی که ووت دادن رو متنظر بذارم😑ولی انصافا میاین میخونین ووتم بدین دیگه😐

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

اینم کیم یونگ مین عوضی😑
خب اعتراف میکنم اون شرط ووتو چرت گفتم چون خودم واقعا بدم میاد بخاطر چند نفر دیگه کسایی که ووت دادن رو متنظر بذارم😑
ولی انصافا میاین میخونین ووتم بدین دیگه😐

[Reasons For Tao,kris&luhan To Leave]Where stories live. Discover now