Sudut Pengarang

26 3 2
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Yeay! Alhamdulillah Short story 'Aku... Ben' dah tamat... Bagi yang termangu-mangu kenapa ending macam tu. Ya anak-anak. Terimalah. NoHR memang suka buat ending tergantung macam tu. Jadi pendapat pembaca cerita ni? Jangan lupa tinggalkan komen supaya NoHR tahu bahagian mana yang perlu diperbaiki lagi di masa hadapan. In shaa Allah. Yang paling penting harap pembaca cerita ni terhibur dengan karya tak seberapa ni. Bakal berjumpa lagi di lain hari jika ada umur yang panjang. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Asal usul cerita?

"Daripada tugasan mingguan satu grup penulisan. Sebenarnya fasa 1 adalah pokok cerita sebelum dikembangkan menjadi fasa 2 dan fasa 3 di wattpad."

Kenapa publish Aku... Ben di wattpad?

"Sebab NoHR dah keluar daripada  grup penulisan tu dan karya-karya pendek yang NoHR dah tulis berdasarkan tugasan yang diberi ada dalam simpanan NoHR. Sayang pula kalau dibiar berhabuk begitu. Jadi NoHR post di sini sebagai short story memandangkan NoHR pun belum ada koleksi short story yang boleh dipertontonkan."

Akan ada sequel?

"In shaa Allah buat masa ni belum ada perancangan untuk sequel 'Aku.. Ben'. Cuma NoHR akan fokus untuk update satu persatu Short story yang dah ada dan kembangkan lagi di wattpad."

Fokus genre?

"Tiada yang spesifik sebab NoHR pun nak teroka kekuatan genre NoHR di bahagian yang mana satu. Jadi mungkin akan bedal hampir semua genre dalam cerita yang berbeza? Hahaha..."



Sekian, Terima kasih~~

Aku... BenWhere stories live. Discover now