39~❤️GOTTWICE(putus)

386 24 5
                                    

chaeyeong pov;

aku perlukan masa untuk ubat hati yang terluka begitu dalam..

kenapa!?

kenapa perlu!? jadi benda ni dekat aku..

ini pun salah aku jugak kerana aku memilih untuk berdiam diri dari memberitahu perasaan aku sebenar padanya...

tapi ke...kenapa dia perlu rahsiakan hal ni kat aku!!! kenapa!!..isk...isk...isk!!" kata chaeyeong sambil nangis teresak ii hati bagaikan sesak menahan sakit yang terdalam di hatinya..

sampai hati!

tch,aku suka kau tapi kau suka orang lain!,tch...memang layak lah aku digelar bertepuk sebelah tangan dan mengharap cintta pada orang yang tidak sudi...memang rasanya pahit sepahit pahit ini jugak aku boleh telan semuanya tanpa ade kekuatan di sekeliling aku...ye aku kena kuat untuk hadapi semua ini...dan aku kena kuat untuk hadapi apa seterusnya yang akan datang pada aku nanti..

hrmm,mungkin takdir ini agak sakit sekali untuk aku terima semuanya..pahit manis aku dengandia memang langsung tak dapat di lupakan..tapi mungkin tuhan akan gantikan orang yang lebih baik dari dia...dan orang itu ialah...

tiba iiseseorang menegurku..

jadi,lebih baik mana?..melepaskan atau mempertahankan?.." kata orang itu padaku..

hemm dan aku pun menjawap

melepaskan dan mempertahankan adalah dua tindakan yang berbeza tapi dengan satu rasa yang sama"kata ku sambil menghembuskan nafas yang berat dan aku pusing kebelakang..aku rasa aku dah dapat agak siapa gerangannya..

end pove chaeyeong;

awak?apa awak buat dekat sini?"tanya changbin sambil tersenyum manis kearah chaeyeong..

saya,saya...hrmm...tak ade ape ape...sa...saya pe..pergi dulu"kata chaeyeong sambil menundukkan wajahnya...dengan tergesa-gesa pergi dari situ..

rasa pelik pula..mula mengelubungi diri changbin..kenapa chaeyeong seperti tergesa-gesa...kenapa dengan dia?..

.

.

.

ke...kenapa aku..rasa tak boleh lupakan dia ni...kenapa hati aku rasa...sa...sakit..sangat ni!..ak...aku ta......tak boleh na..nangis...isk...ak...a...aku kena...kuat...isk" nangis chaeyeong sambil berkata dengan tersedu sedu...

kenapa dia tak boleh lupakan hoshi?

kenapa,dia perlu rasa macam ni?

dia rasa seperti dipergunakan oleh hoshi?

ya!,dia benci lelaki itu..dia benci dan bercampur sakit di hatinya..kenapa!?..kenapa hoshi sanggup menduakan dirinya..!!kenapa!!!!!hoshi sanggup tinggalkannya kerana...sowon...kenapa!!!????!!!!
dia membenci lelaki yang bernama hoshi..

flasback:::

haiii..ermm..kenapa ni panggil saya?!..ade ape-ape ke?..."tanya chaeyeong kepada hoshi denvan wajah yang gembira..mana tak gembira bila jumpa boyfriend..

tetapi hoshi hanya berdiam diri dengan muka yang ingin memberitahu sesuatu..tapi tidak diungkapkan..

kenapa awak ni?...awak ade ape masaalah ke!?..kalau ade sharelah dgn saya..sayakan yeojachingu awak?...ermmm..mungkin awak rindu saya?" soal chaeyeong pada hoshi lagi dengan tersenyum manis kepada hoshi..sambil memegang kedua tangan hoshi...

entah mengapa bila hari yang hoshi mengungkap perasaan kepada chaeyeong hatinya seakan berdebad bila jumpa dengan hoshi..sampailah mereka sah menjadi pasangan kekasib..dia sangat sayang dengan laki ini...

𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]Where stories live. Discover now