חילוק הצבעים

191 6 3
                                    

העולם הוא כחול, אדום וצהוב. הצבעים הללו הם צבעי היסוד. צבעים אלה אינם תלויים בצבעים אחרים, כך שלא ניתן ליצרם על ידי עירבוב צבעים אחרים.

וכך, בדיוק גם פה.
האדום, מראה להאט ותחושה של חום, אש, דם, אזעקות.
הכחול, נותן הרגשה של רוגע כמו הצבע הכחול של השמיים הכחולים, אשר משמשים כ'מראה' בשביל הים הכחול.
הצהוב, מדמה את השמש הגדולה והלוהטת אשר מחממת אותנו עם להבותיה הגדולות ונותנת לנו ויטמינים בשביל לחיות.

אתם מתארים לעצמכם, מי האדום, הכחול והצהוב?

האדום הוא טאהיונג, אשר גורם לליבינו לחוש אהבה רבנ, גורם לדם האדום שלנו לזרום אל תוך ליבנו דרך הוריד, והדם המלוכלך מתמלא בחמצן עשיר. הלב מתכווץ ומשחרר שוב אך דרך העורק, אל כל חלקי גופנו דם עשיר בחמצן, וכך התהליך הזה חוזר על עצמו שוב ושוב.

הכחול הוא יונגי, גורם לנו רוגע ושלווה בין אחד. כאשר ידיו נוגעות בפסנתר , קסם קורה. רוגע משתחרר מן הפסנתר, צליליו המענגים והמלטפים, מבטו הרגוע והשקט, מעביר בנו תחושה מדהימה ושלווה מירבית. לא נרצה להפסיק לשמוכ את מנגינה זו לעולם, אך כמובן שהיא תצטרך להיפסק. יונגי עצמו הוא הדבר הכי מרגיע בעולם. קולו העמוק שניתן להקשיב לו ללא הפסקה, והחיוך שלו הגורם לנו שלווה ואהבה.

הצהוב הוא הוסוק, מזכיר את השמש החמה, אשר נותן אור לחיינו, תמיד מביא אנרגיות במקום הוא נמצא. חיוכו הזוהר מרטיט לבבות ואפשר להרגיש את שמחת החיים הרבה שלו.

אתם כמובן יודעים איזה צבעים יוצרים כל צבע וצבע?
הו כן, בטוח.

האדום והכחול יוצרים סגול כשמי הלילה השחורים הסגולים, או הצבע האחרון בקשת בענן.

האדום והצהוב יוצרים כתום כתפוז בשל וטעים, שכיף לאכול אותו ולשתות את המיץ שלו.

הכחול והצהוב יוצרים ירוק כצמחים הירוקים אשר גודלים וצומחים, מנקים לנו את האוויר, צמחים יפים.

אך ברגע שמערבבים את הצבעים כחול, צהוב ואדום נוצר חום. חום כאדמה, האדמה אשר אנחנו הולכים עליה וחיים עליה.
אך זה מביא גם בילבול ושיגעון, עירבוב הצבעים הוא משוגע.

אז מה כל זה קשור אלינו?

_______

העולם של טאהיונג קרס אל תוך עצמו. יונגי לא זוכר אותו , זה פוגע. פוגע בו ובנפש שלו. הוא מרגיש שבור, חסר רגש. הדבר הכי יקר לו לא יודע אפילו מי הוא!!!
הכאב הזה, הכאב הנורא הזה לראות את בחירת ליבו , החצי השני שלו ללא כל ברק בעיניים, בלי להרגיש את ליבו של השני דופק במהירות כמו שלו, זה פשוט קשה.

זה היה עוד בוקר כואב בשביל טאהיונג שם, להתעורר באותה מיטה? לא לצאת מן החדר שארבעת הקירות סוגרים עליו ושומרים אותו באותו המקום, הדרך היחידה לעבור למקום אחר היא לעבור במעבר אשר יונגי והוא יצרו בעזרת הטבעות רק אל חדרו של יונגי.
אומנם החדר שלו בינוני ויכול להביא לו כל מוצר מזון ושתייה שרק ירצה על ידי המכונה אשר נמצאת אצלו בחדרו וגם אצל יונגי בחדרו. אבל יש דבר אחד שהמכונה לא יכולה להשיג.......
את יונגי שלו.

"שום דבר לא יפריד בנינו"- טאהגי btsWhere stories live. Discover now