עוד הולוגרמה

352 19 3
                                    

נקודת מבט -כללית

"הו גאד". ג'ימין אמר בעוד משדר את ההולוגרמה של החלום של יונגי. "ג'ימין תסגור את זה!!!!". ג'ונגקוק אמר בעוד סוגר את עיניו כדי לא לראות את המתרחש שקורה כרגע בחלומו של יונגי מתוך הספר.

"מה הולך פה?! ואיפה טאה ויו-" ג'ין נכנס בסערה לחדר שבו ג'ימין וג'ונגקוק היו עם נאמג'ון והוסוק ושלושת הבנים האחרים הסתכלו על ההולוגרמה ופניהם נהיו אדומים."מה זה הדבר הזה?!! ו-ומה יונגי וטאה עושים שם בכלל?! איפה הם בכלל?!" ג'ין צעק וכיסה את עיניו, בעוד שהשאר עם פנים אדומים כמו של עגבניה.

"סיפור ארוך....." ג'ימין אמר וכיבה את ההולוגרמה שבה טאהיונג ויונגי...עשו דברים."כיבית?" ג'ין שאל בעוד ג'ימין נאנח ומחכה שכולם יבואו אליו. ג'ימין נאנח "בואו תישבו ואני אספר לכם.."הוא אמר. שאר הבנים התיישבו לידו, עדיין עם פנים סמוקות, לא קולטים מה ראו לפני שנייה, וזה חוזר להם בראש בסרטים. 
"אתה......יכול להסביר לנו מה ראינו לפני שנייה?" נאמג'ון שאל, עדיין לא  עיכל את מה שראה לפני שנייה. 

"אוקיי....אז בואו נגיע להתחלה........" ג'ימין אמר ופתח את הספר בעמוד הראשון. "אז.....זוכרים שיונגי היה חולה וטאה נשאר לשמור עליו?" ג'ימין אמר, מנסה לגרום להם להבין לאט לאט את הסיפור.
"כן..." השלישיה הבוגרת יותר אמרה ,וגימין המשיך "אז...הם נרדמו ביחד במיטה אני חושב ואני פשוט סגרתי את הדלת שם אחרי שיצאתי והצצתי אל החדר שלהם. ראיתי תזוזות מתחת למיטה, כאילו שהם מתנשקים, ואז השמיכה שהיתה עליהם, התנפחה באוויר וחרה לעצמה, אבל כלום לא היה מתחת לשמיכה." "רגע...מה?! זה לא נשמע הגיוני!!!!!" הוסוק צעק, לא מבין עדיין כלום, הרי זה לא נשמע הגיוני.

"אבל זה קרה.....אני נכנסתי לחדר שלהם וקראתי בשמם מלא פעמים ולא קיבלתי תשובה. הבטתי מתחת לשמיכה וראיתי רק נצנצים. ואז מצאתי מתחת לכרית שם...את הספר הזה." ג'ימין המשיך לדבר והראה לשלישיה הבוגרת יותר את הספר.
"מה זה....אולדרים?" ג'ין שאל, מסוקרן.
"זה נשמע כמו אול שזה הכל ודרים שזה חלום באנגלית." נאמג'ון אמר, מנסה להסיר מסקנות מה השם 'אולדרים' אמור להביע.

"בדיוק." ג'ימין אמר והמשיך את דבריו "הם כנראה בארץ שכולה חלומות, והם יכולים להיכנס אליה. אני לא יודע איך הם נכנסו ולמה, אני רק יודע שזה מה שקרה." ג'ימין אמר לשלושת הבנים הבוגרים יותר שכבר מבולבלים לגמרי, מנסים להסיק מסקנות מדוע זה קורה. 

"ומה שראיתם עכשיו....זה החלום של יונגי שטאהיונג נכנס אליו." ג'ימין אמר, מכחכח בגרונו, ורואה שהשאר עדיין מנסים לעכל זאת. "
פשוט, תן להם לראות את ההולוגרמות." ג'ונגקוק אמר, חוטף מידיו של גימין את הספר והביא להם אותו. 

"תגעו בתמונות, עד שתרגישו כאילו היד שלכם נרטבת, ואז ההולוגרמה של מה שקרה יוקרן לכם." ג'ונגקוק אמר.
"אבל קודם בוא נעביר את זה לאחרי הה.....מה שטאהיונג ויונגי עשו שם במילים יפות, כדי לראות אם היה משהו חשוב שם." ג'ימין אמר, חטף אליו בחזרה את הספר והקרין שוב את חלומו של יונגי, העביר את החלק הסוטה והגיע לסוף.

'אני אוהב אותך'. זה מה שחמשת הבנים שמעו ופערו את פיהם, חוץ מג'ונגקוק שכבר ידע זאת. הם ראו ששוב ההבזק שהיה כמו בכל חלום שמישהו מתעורר חזר ואז ההולוגרמה נגמרה. 

______________________________________

הנה עוד סיומו של פרק נוסף...
פרק קצר יחסית אבל עדיין פרק
מרווה שנהנתם!😊

"שום דבר לא יפריד בנינו"- טאהגי btsWhere stories live. Discover now