SKD~BAB 19

3.1K 83 1
                                    

            Bang!
            Bang!

Kedengaran dua das tembakan dilepaskan.Kelihatan sekumpulan lelaki yang memakai hoddie hitam sambil muka mereka ditutup dengan topeng muka.

"Siapa yang hantar kau?" Soal Darren dengan penuh serius.Dia memandang wajah anak buah musuhnya yang tak terdaya.
"Aku takkan bagi tahu kaulah sial." Ucap lelaki itu.Darren tersenyum.
"Kau lebih memilih mati daripada bagi tahu sapa bos kau.So, speechless." Ujar Darren tanpa nada.

   Zack dan Black hanya tersenyum sinis memerhati lelaki ITU disiksa oleh Darren.Sapa yang main api dengan Darren takkan selamat.Ted menghulurkan sebotol cecair kepada Darren.
"Aku akan bagi kau rasa nikmat 'syurga' yang paling sedap." Tanpa berlengah Darren terus menyimbah cecair asid itu ke muka lelaki itu.
"Argh!!!" Lelaki itu menggelupur kesakitan.Mukanya dah melecur habis.

"Sorry bustard. Say goodbye." Lalu Darren melepaskan 3 das tembakan di dada lelaki itu.
⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

Darmia merebahkan dirinya di sofa yang berwarna hitam.Dia sebenarnya bosan apatah lagi Jane telah mengambil cuti selama seminggu kerana ada hal.
"Apalah nasib." Keluh Darmia,dia boleh mati kalu macam ni hari-hari.Dahlah Darren selalu sibuk.Nak tegur jiran bukannya kawasan banglo Darren ni dekat dengan rumah-rumah orang lain.Nak jalan kaki pun jauh.
*****************************************
Darren baru pulang dari markasnya,dia menuju ke biliknya.Dia tercari-cari kelibat Darmia,namun hampa kelibat Darmia masih belum kelihatan.Dia terus turun ke bawah dan bergerak ke kawasan dapur.Mana tahu Darmia tak perasan bahawa dia sudah pulang dan dia pun sama.
"Jane where's my wife?" Soal Darren kepada Jane.Jane menunduk hormat kepada Darren.
"Mr.Darren boleh tengok Mrs Darmia dekat bilik theatre sebab tadi saya hantar minuman dia ada kat sana." Jawab Jane.Darren hanya mengangguk.
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Hatinya muai tenang saat melihat tubuh kesayangannya yang enak dibuai mimpi di atas sofa.Darren mengusap lembut pipi Darmia yang putih-putih kemerahan tanpa ada sebarang jerawat.
"Hmm..." Darmia sedikit mengeliat apabila terasa ada sesuatu menganggu lenanya.Darren tersenyum dia merasakan Darmia sangat comel.Darren turut merebahkan dirinya ke atas sofa dengan berhati-hati tidak mahu megejutkan Darmia.Kepala Darmia diletakkan di atas lengannya manakala tangannya erat memeluk pinggang Darmia.Akhirnya Darren turut sama-sama terlena dibuai mimpi indah  bersama Darmia.

DARMIAWhere stories live. Discover now