פרק 8 - סיבה למסיבה

5.8K 301 9
                                    

אני צריכה להיפגש עם אולסי היום. מלבד זאת, היום יום חמישי, כלומר יש לי את המשחק החשוב. אני בלחץ, אני מודה. עליתי על מדי הכדורגל שלי, שמתי בתיק מים, בגדים להחלפה, אוכל לאחר כך ודורדוראנט. לקחתי את התיק ועליתי על האוטובוס לעבר המגרש. כל הנסיעה חשבתי על המשחק שיש לנו היום. אם נגיע לגמר, נשחק נגד קבוצת הכדורגל הכי טובה של הנוער. למזלי, כל הטורניר התקיים במגרש שלנו, ככה שלא נאלצתי ליסוע ברחבי אמריקה, אלא רק עשר דקות או רבע שעה בשביל להגיע למשחק.

כשהאוטובוס עצר ירדתי למטה. המשחק מתחיל עוד שעה, אבל היינו צריכים לבוא לחימום ולשיחה עם המאמנת.

ניסיתי להקשיב עד כמה שיכולתי, אבל הראש שלי נדד למקומות אחרים. רק הנהנתי כאילו הבנתי את מה שאמרה.

אחר כך הלכנו לעשות חימום לקראת המשחק. חברי הקבוצה היריבה הגיעו גם הם. אמרו לנו שדי קל לנצח אותם אבל לא היה כדאי להישאר שאננים ככה שעדיין התאמנו כאילו אנחנו משחקות נגד הקבוצה הכי טובה בעולם.

לפני תחילת המשחק הסתכלתי על הספסלים. אולסי, ג׳ייסון ואמא שלי. הלכתי וחיבקתי אותם. הם איחלו לי בהצלחה. אמא שלי שמה יד על הלב ואמרה לי שאבא אולי בתרדמת אבל הוא כאן בלב שלי. רציתי לנצח את המשחק בשבילו.

עליתי על המגרש והמשחק התחיל. הקבוצה היריבה הייתה עם הכדור, אחת משלנו ניסתה לחטוף אך ללא הצלחה. לבסוף הכדור עבר אלינו. התמסרנו עד שהוא הגיע אליי. בעטתי - בחוץ. עדיין אפס אפס. הקבוצה היריבה זרקה חוץ ואנחנו חטפנו את הכדור. חטפו לה את הכדור והכניסו גול. אחת אפס להם. כל המחצית הראשונה הייתה גרועה. שיחקנו גרוע.

כשהלכתי לשתות מים ולהתרענן ראיתי שם את מייק וג׳ייק.

״מה קרה לך גמדה?״ ג׳ייק שאל וצחקק. הוא חיבק אותי וחיבקתי חזרה. אל מייק רק שלחתי מבט ידידותי.

״אתה צוחק על הגובה שלי?״ שאלתי בצחוק והוא שוב פרע את שיערי. הוא אוהב לעשות את זה.

״תכנסי בהם, איפה אליסון הכדורגלנית הגדולה?״ ג׳ייק נסחף טיפה עם דבריו. אני ומייק צחקנו.

״בהצלחה.״ מייק אמר ושילב את ידיו.

״בהצלחה,״ ג׳ייק חיקה אותו ״תן לה חיבוק.״

מצויין ג׳ייק. עכשיו אני אדומה, ולא רק מהחום של המשחק. למזלי לא היה אפשר לשים לב שהסמקתי. מייק נתן לי חיבוק. הרגשתי את גופי מתמלא באדרנלין.

הייתי צריכה לחזור למשחק. הרגשתי את כל באנדרנלין בגוף שלי. אפילו רק מלהסתכל בעיניים שלו. אז כל פעם שהרגשתי חלשה הסתכלתי בעיניים שלו והרגשתי אני יכולה לרוץ מרתון. הקבוצה היריבה הייתה עם הכדור, חטפתי אותו והבקעתי. את הגול השני שמה מישהי אחרת מהקבוצה שלנו. אני שמתי את השלישי. וככה נגמר המשחק. כשניצחנו כל הקבוצה שלנו התחבקה, ואז כולם התפזרו לבני משפחתם וחבריהם. אני לא ידעתי למי ללכת קודם, מייק וג׳ייק, אולסי וג׳ייסון ... רגע, אם שתיהם פה ...

Summer loveWhere stories live. Discover now