31

871 89 2
                                    

Taehyung sebenarnya bukanlah terus pulang ke pejabat. Dia telah maklumkan pada Namjoon untuk bertemu dengannya di café yang selalu mereka melepak. Dalam Taehyung menunggu kehadiran Namjoon dan juga seorang yang pakar dalam saintis ini dia merenung cawan yang dibawa bersamanya tadi sewaktu meninggalkan pejabat.

"Cawan apa ni eh? Kenapa dalam tu macam ada serbuk lada hitam." Sesukahati je dia cakap serbuk lada hitam. Dalam dia bercakap sendirian, kerusi di hadapannya ada seseorang yang menarik.

"Weh apahal yang penting sangat sampai aku nak buang air pun tak sempat?" tanya Namjoon sambil menyisip coklat ais dari cawan Taehyung. Taehyung yang melihat Namjoon menggambil airnya menunjukkan wajah 'kau kata nak buang air dahtu asal minum lagi?'

Taehyung abaikan apa yang Namjoon buat dia memegang kembali cawan yang ada di atas meja. Pada waktu dia nak jelaskan muncul orang yang dinanti-nantikannya.

"Weh Taehyung. Apahal nak jumpa aku ni? Aku dah la busy hari ni banyak pesakit."

Taehyung dan Namjoon memandang pada suara yang menyapa Taehyung sekali gus duduk dan menyisip air Taehyung kemudiannya. Taehyung mengeluh.

'Kenapalah aku tak order air dorang ni tadi?'

[C] F O B I A - BTS JinWhere stories live. Discover now