15

1.6K 189 0
                                    

Mata Naemi membulat besar melihat susuk tubuh seorang perempuan yang amat dikenalinya sedang berdiri di hadapannya dengan wajah muram itu .

" Yo - Yoon Sua " Sua yang tadinya hanya memandang kaki Naemi mengangkat wajah untuk memandang ke arah wajah Naemi itu pula .

Kalau diikutkan hati , nak sahaja dia tumbuk , tampar , siat-siat wajah Naemi menggunakan pisau tetapi Naemi tetap kawan baiknya .

" Tapi macam ma - "

" - ok then aku menyerah diri - " kata Sua dengan nada sayu dan juga geram dan terus menuju ke arah pintu utama rumah keluarga Naemi semula namun pantas Naemi menghalangnya .

" Sua , duduk dulu . We need to talk . " kata Naemi dengan wajah serius nya . Sua mengeluh dan mengikut arahan Naemi itu . Dia melabuhkan punggungnya ke atas sofa yang terletak di ruang tamu itu lalu memandang Naemi yang sedang menuju ke arah dapur itu .

Sekali lagi Sua mengeluh lalu menggeleng . " Aku benci kau , Jeong Naemi . Kau jual aku . Aku tak sangkah kau sanggup jual kawan baik sendiri . Tapi kau kawan baik aku . Aku perlukan bantuan kau sekarang ni . I really need it . " kata Sua dengan nada perlahan agar tidak didengari .

☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆

✄ t o b e c o n t i n u e

Ⓒ kawan yang dijual ↬ jungkook btsWhere stories live. Discover now