פרק 47- אנשים מסוכנים

9.4K 737 323
                                    

מצטערת שלא עלה אתמול בסוף הניקיונות של פסח לא אפשרו לי. תודה רבה על 420 הצבעות!!! הייתי בהלם! תודה ♥♥ תהינו מהפרק ♥♥

[ יום אחרי, יום ראשון ]

בילי העלתה לי את מצב הרוח ברמות! היא גרמה לי לשמוח ולחשוב בצורה חיובית כל הלילה על התינוק או התינוקת שבבטן שלי. אני כבר לא יכולה לחכות! דמיינתי את עצמי בכל כך הרבה סיטואציות שבהן אני נותנת חום ואהבה לתינוק שזה גרם לי להתרגש.

נרדמתי עם חיוך בלילה.

וקמתי עם חיוך בבוקר. אני לבושה בג'קט ג'ינס בהיר כשמתחת חולצה לבנה קצרה וסקיני ג'ינס שחור עם ואנס לבנות. שערי פזור ואני מאופרת קלות. לא דיברתי עם בק מאז שהוא לקח אותי להיפגש עם בילי אתמול.

לא שלא רציתי, פשוט לא יצא ועכשיו בכלל שבע בבוקר. נפרדתי מאימא שלי, מאחי ופיונה שעדיין נמצאים אצלנו. אמא שלי לא רצתה שהם ייסעו אבל אני חושבת שהיום הם נוסעים חזרה הביתה. אני כל כך שמחה לראות את ליאם שמח ורגוע. הוא מסתכל על פיונה בהערצה מאז שבאה ואני אוהבת את זה.

הוא צריך לשמוח מהתינוקת שעומדת להיות לו. אני בטוחה שאחי יהיה אבא מצוין ואני לא יכולה לחכות להיות דודה.

יצאתי מהבית ונכנסתי לרכב שלי, נוסעת לעבודה ומחכה כבר לראות את הבנות. כשהגעתי החניתי את הרכב שלי וכשהתכוונתי לעלות במדרגות הטלפון שלי צלצל, הוצאתי אותו וראיתי שהשיחה מבק. חיוכי התרחב ועניתי לו בזמן שאני עולה במדרגות.

"בוקר טוב." הוא אמר.

"בוקר טוב." עניתי ושמעו את החיוך בקולי.

"איך את מרגישה?" שאל.

"מצוין!" עניתי וצחקתי. "לא הרגשתי ככה הרבה זמן..."

"אני שמח בייבי." הוא ענה. משום מה הוא נשמע קצת מרוחק. "תקשיבי לפני שעתיים אמרו לי שאני צריך לנסוע לאיזה מקום כדי לסדר עניינים שקשורים לשיפוצים של הבר. אני לא אהיה בסביבה עד מחר או מחרתיים בערב וסביר להניח שגם לא אענה לשיחות או הודעות שלך. אני מתקשר לעדכן אותך שלא תדאגי."

"הבנתי..." מלמלתי ונאנחתי. נכנסתי אל בית היתומים ועצרתי בכניסה. "בסדר, מה אני אגיד לך. תיזהר וניפגש כשתוכל."

"מבטיח." אמר. טון קולו קריר ואני לא אוהבת את זה. אני מניחה שהוא ממש לא רוצה לנסוע לסידורים האלה והוא נוסע בלית ברירה. "אני חייב לזו-"

"אתה רוצה לנסוע?" קטעתי אותו.

"לאן?" שאל. "לאן שאני צריך?"

"כן."

"לא."

"אז למה אתה נוסע?"

"כי אני חייב." הוא ענה.

CASINOWhere stories live. Discover now