פרק 16- בשבילך בובה

12.5K 693 117
                                    

שיהיה שבת שלום לכולן! החלטתי לעלות היום פרק וזה לא קשור לשבוע הבא שבו יעלו בלי נדר שני פרקים♥
אוהבת אתכן♥

[ אותו ערב, יום ראשון ]

"מה הבעיה ג'קסון?" בק שאל את הברמן הצעיר שנראה בן עשרים פחות או יותר. כולנו הסתכלנו עליו, אני, בק, וינס והמאבטח.

"ברמנית אחת הבריזה וחסר לנו עזרה. לא הייתי אומר כלום אבל המועדון תמיד מפוצץ באנשים ואם לא נמצא פתרון יהיה לנו בלגן בבר..." ג'קסון הסתכל על בק ושמר איתו על קשר אין. בק הסתכל על וינס. ג'קסון הסתכל על וינס.

"מה השם של הברמנית?" וינס דרש לדעת.

"א-אני לא רוצה להלשין. אנחנו פשוט צריכים עוד עז-"

"זו לא הלשנה. היא לא באה לעבודה שלה. איך קוראים לה כדי שאוכל להתקשר אלייה." וינס ענה לו בטון מאופק.

"קמילה רוברטס." ג'קסון ענה.

"בסדר. תשלח לי את המספר שלה." וינס אמר.

"אין לי את המספר שלך אדוני."

וינס שלח מבט לבק ואז חזרה לג'קסון. "בוא איתי. נטפל בזה בצד." וינס סימן לו עם ראשו לעקוב אחריו. "בינתיים תפתחו את הדלתות." הוא הורה למאבטח. בק נשם עמוק אבל השאיר את זה ככה בזמן שוינס הלך עם ג'קסון.

הסתכלתי על בק שהסתכל בזעם על וינס המתרחק מאיתנו. המאבטח הלך כדי לפתוח את הדלתות לאנשים. נעמדתי מול בק והצמדתי את שפתיי לשלו, בהתחלה הוא לא הגיב כי היה לא מוכן אבל אז העלה את ידו אל עורפי והצמיד את פיו יותר אל שלי, אצבעותיו מתחפרות בשערי והוא מנשק אותי בצורה כזאת שאני יכולה להרגיש את הכעס שלו.

הרמתי את ידי אל פניו ועטפתי את הלחי שלו לפני שהתנתקתי ממנו, ידי השנייה אוחזת בשריר שלו במעלה הזרוע. "אני יכולה להחליף את הברמנית."

הוא פער את עיניו וניסה להתרחק, לא נתתי לו להתרחק יותר מידי. את היד מהפנים שלו הורדתי אבל מהשריר לא. "אין סיכוי אווה." קולו תקיף.

"אין לי איך לחזור הביתה כי באתי עם וינס ככה שאני נשארת כאן, אני לא מתכוונת להתחיל לעבוד בעבודה שוינס מציע לי כי אני לא יודעת מה אתם מסתירים אז מה אכפת לך?"

"מה אכפת לי?" הוא חזר על דבריי. "אני לא צריך שגברים יסתכלו עלייך וידמיינו דברים בראש."

"מי אמר שהם יעשו את זה?"

"מי אמר?!" הוא צחק. "ראית את עצמך במראה?"

גלגלתי עיניים. "אל תגלגלי עיניים אווה, אני רציני. אני אקפיץ אותך הביתה, וינס יהיה אחראי כאן. בואי." הוא תפס בזרועי והחל לגרור אותי. עצרתי אותו וניערתי את האחיזה שלו ממני. "אני לא שואלת אותך. תן לי לעזור. יש לי ניסיון בתור ברמנית."

CASINOМесто, где живут истории. Откройте их для себя