פרק 43- הבעיה

10.2K 645 112
                                    

[ שלושה ימים אחרי, יום ראשון ]

"אז כמה זמן את כבר עובדת בבית יתומים הזה?" שאלה בילי בזמן שהסתובבנו בקניון.

"שנתיים וחצי." עניתי ונכנסתי לחנות בגדים שאני מאוד אוהבת, בילי נכנסה אחריי. שתינו קבענו אחרי העבודה לצאת ולהסתובב קצת. אני מאוד מחבבת את בילי. היא לא כמו שהיא נראית. בהתחלה כשראיתי אותה, כשכמעט עשינו תאונה, חשבתי שהיא תצעק ותקלל אבל היא דאגה לי ואז כשהכרתי אותה בבר עם ונסה באמת התחלתי לחבב אותה.

"הייתי שמחה לעבוד איתך... להיות ברמנית לפעמים מעייף." היא אמרה באנחה ולקחה כמה בגדים שהיא אוהבת.

"אם את רוצה אני יכולה לסדר לך עבודה שם." אמרתי. לדבי לא יזיק עוד עובדים ואני בטוחה שהיא תחבב את בילי עם השיער השחור היפה והעיניים הכחולות.

"אם כמה שאני אומרת שזו עבודה מעייפת יש לי טיפים מאוד טובים." היא צחקה. "אז זה לא משנה... בינתיים אני אשאר שם." לקחתי לי כמה בגדים לעצמי והלכנו אל תאי המדידה.

"מה שלום חבר שלך?" היא שאלה. "הוא מה זה חתיך... רציתי להגיד לך את זה מזמן." נזכרתי שהיא ראתה אותו כשהוא בא לקחת אותי מהמועדון שיצאתי אליו איתה ועם ונסה.

צחקתי. נכנסתי לתא מדידה לידה. "הוא בסדר... ותפוס..."

היא צחקה. "אל תדאגי. אני דלוקה על מישהו אחר."

"באמת? על מי?" שאלתי.

"את לא מכירה אותו... שם לא ייתן לך כלום." היא צחקקה בעצבנות ולחץ. הרגשתי כאילו היא משקרת ולא רוצה לספר לי משהו. התעלמתי מזה, כשתרגיש מוכנה שתספר לי. אני פשוט צחקתי כתגובה ולא אמרתי כלום.

כשסיימנו למדוד קנינו את הדברים שאהבנו. השעה שמונה בערב ואנחנו בדרך לרכב שלי. הסעתי אותה הביתה ואז החלטתי לנסוע לבית של בק... אבל כשראיתי שהרכב שלו לא בחנייה והבנתי שהוא לא נמצא בבית הסתובבתי ונסעתי חזרה לבית שלי שם היה הרכב של ליאם... ושל בק...

פערתי את עיניי ויצאתי מהרכב במהירות, אפילו לא טורחת לנעול. מה לעזאזל? לא לקחתי את שקיות הבגדים ופשוט רצתי אל הדלת, פותחת אותה במהירות ורואה את אימא שלי, ליאם ובק יושבים בסלון. ידעתי שליאם צריך לחזור היום פשוט לא ידעתי מתי. אימא שלי צחקה ממשהו ובק וליאם חייכו.

"אווה!" היא קראה בחיוך כשראתה אותי. שניהם היו עם הגב אליי ולכן היא שמה לב אליי ראשונה. הם הביטו בי מעבר לכתפם וחייכו. "בואי שבי איתנו." ליאם ובק אמרו, פה אחד. סגרתי את הדלת והתקדמתי אליהם בחשש ובלבול.

התיישבתי בין בק לליאם כשאימא שלי מולי. בק הניח את ידו על הירך שלי ואני העפתי אותה בזריזות לפני שאימא שלי תקלוט את זה. היא לא יודעת עליי ועל בק. הבטתי לצדדים וחיפשתי את אבא שלי אבל הוא לא נראה בבית ואני לא חושבת שראיתי את הרכב שלו בחוץ. איפה הוא??

CASINOWhere stories live. Discover now