part 88

2.3K 32 0
                                    

Sesampainya di rumah,nisha terus masuk kebiliknya Dan melepaskan semua kekeluhan hati nya."ahhhhhh!!"jeritnya sakit hati

Manakala Alice berada diruang tamu untuk melepaskan tangisannya ."huhuhuhuhu"tangisnya sambil memeluk lututnya.

***

Disini pula,puan fatiah terus menarik handbag nya kemudian membawa keretanya pergi jauh Dari kawasan perumahan tersebut...hati siapa yang tidak sakit mendengar orang menghina anak nya sendiri didepan mata.sudah tentu puan fatiah menagis juga...

Puan sri Dan tan sri Sarah juga berasa sebak Dan terkilan dengan apa yang mereka hadapi sebentar tadi."sudah lah ,mama sudah tidak tahan dengn perangai nadiah ! Mama benci ! Nadia ingat ,mama tidak tahu apa yang Nadia sembunyikan dibelakang kami."ucap puan sri Sarah sangat geram dengan tingkah laku menantunya.

"Ah..sudah ,kamu orang semua sama je penipu ! Kalau Nadia ada sembunyikan apa pun ,mana buktinya ? Tak adekan ." balas nadiah biadap..

"Nadiah !" Tegur iqbaal berasa panas hati nya.

"Ah..semua sama je..dasar tak sedar diri !" Kutuk Nadia dengan spontan iqbaal menampar wajah nadiah .

"Awss...dasar dayus !" Nadiah terus meninggalkan mereka.

"Maaf kan iqbaal ma.." Ucap iqbaal meminta ampun kepada puan sri Sarah.

"Tak mengapa ,iqbaal tak salah pun." Balas puan sri Sarah.

"Ayang,sudah sampai masanya untuk kita beritahu iqbaal perkara sebenar.kita tidak boleh sembunyikan nya begitu sahaja.iqbaal ada hak untuk tahu." Jelas tan sri iqram.

"Apa maksud papa?" Tanya iqbaal tidak faham.

"Iqbaal ,kalau kami beritahu .kami harap iqbaal sabar " ucap dato fattah

"Sebenarnya Amin,Aiman dan Aisha bukan lah anak iqbaal sebenar tapi anak ehm.." Tan sri iqram tidak dapat meneruskan berbicaraannya .

"Anak siapa ?" Tanya iqbaal

"Anak Dari hasil kecurangan nadiah bersama scandal nya...kami tak dapat mendiamkan Diri lagi iqbaal.selepas ayah kepada mereka pulang ke America semula .semua rahsia Dan perlakuan nadiah telah dibongkar kepada papa mertua kamu." Jawab puan sri sarah.

"Ini tak mungkin kan pa..ma.." Betapa kecewanya hati iqbaal mendapati isteri nya curang Dan budak budak yang disangkakan anak kandung adalah anak hasil kecurangan isteri nya.

(6

cinta paksaWhere stories live. Discover now