The reason why it's all started- P.1 -12

147 20 0
                                    



אחרי כיותר מחצי שנה עולה סוף כל סוף פרק!!
אני מצטערת שחיכיתן הרבה זמן, לא הייתה לי ממש השראה לסיפור הזה אבל יכולה להבטיח שהפרקים יעלו די מהר כי הוא כמעט כל הפרקים מוכנים (:
———————

גי'אה סירבה לשחרר את ידי כשהתכוונתי ללכת אחר אותו בחור שהיה בערך בגיל חמישים ,שהציע את הסכום הכי גבוה עבורי.

150 אלף דולר,

אני אמורה להרגיש מוחמאת ,לא ?

גיאה יבבה בבכי וחיזקה את אחיזתה עם ידיה הקטנות והרכות, 'בבקשה אל תעשי את זה' היא אמרה בצעקה, מביטה בי עם עיניה האדומות מהבכי.

נאנחתי וקירבתי את פניה אל חזהי,מלטפת את שיערה הרך ומחבקת אותה בפעם האחרונה. 'אל תבכי, ג'יאה. עשיתי בזה בשבילך והייתי עושה את זה שוב אם הייתי יכולה' אמרתי לה כשראיתי את פניה המבועתות.

'אני לא רוצה לאבד גם אותך' היא מלמלה בבכי.

אותו בחור שנמכרתי עבורו, תפס בידי ומשך אותי אליו, 'הגיע הזמן ללכת , בייבי גירל' הוא אמר והדרך שהוא אמר בייבי גירל גרם לי לגועל.

אבל זה למטרה טובה,

אני הולכת למנוע ממנה לסבול.

צרחותיה של ג'יאה לא הפסיקו להדהד בראשי אפילו שכבר היינו רחוקים באותו מקום,

בדרך לביתי החדש.

ג'יאה, טאהיונג וג'ימין. בבקשה אל תדאגו לי.

מכאן והילך תדאגו רק לעצמכם.

נק' מבט של טאהיונג:

החזקתי בידה הקטנה של ג'יאה חזק, מפחד שהיא תשחרר ותברח אל עבר הכביש למרות שהוא ידע שהיא חכמה בשביל גילה הזעיר, אך עדין האינסטינקטים האחים שלו לא מנעו ממנו להמשיך לדאוג לה באופן משוגע.

'טאהיונג, מתי נגיע הביתה?' ג'יאה דיברה בקול שקט ומתוק שפניה נעו מצד לצד, כשהיא ניסתה בכל מאמציה להשאיר את עיני פקוחות למרות עייפותה. שיערה היה אסוף אל תוך שתי קוקיות שאימי עשתה לה בבוקר לפני שלקחה אותה סובבתי את מבטי אליה וחייכתי אליה, 'עוד כמה דקות, ג'יאה' עניתי בקול רגוע, מתבונן בקפידה אל דמותה הקטנה שלצידי שהולכת כמו זומבי קטן.

After Him ○ K.th, P.jmWhere stories live. Discover now