Έχω μετακομίσει στην Κορέα εδω και δύο βδομάδες και σε μια βδομάδα αρχίζει το σχολείο......
*Στην μερα του σχολειου*
Ξύπνησα περιπου στις 6:30 σηκωθηκα με το ζόρι και πήγα στο μπάνιο να πλύνω την μούρη Μου μπας και ξύπνησω...
"Ό Χρήστος και η Παναγία....καλε Πως ειμαι Έτσι?! "ναιπ μολις κοιταχτηκα στον καθρέφτη ειδα την κόρη του Αϊνστάιν εφτιαξα κάπως την κατάσταση και πήγα σχολείο....Μόλις έφτασα στο σχολειο στάθηκα μπροστα από την γιγάντια πόρτα για να σκεφτώ
"αχχχχ μπορώ να μην πάω?δν μπορώ να μεινω σπιτάκι Μου με την κουβερτούλα Μου???Μαρα σκασε δεν έγεινε και τπτ....Φυσικα Και έγεινε..."
μετα απο την συνομιλια Μου με τον εαυτο μ (προβληματα😂)πηρα μια βαθιά ανάσα και μπήκα μέσα...στον διάδρομο ηταν πάρα πολλά παίδια το καθένα με την παρέα του ενω εγώ καθομουνα και τους κοίταζα με αυτό το ""διακριτικό """βλέμμα....ευτυχως το κουδούνι χτύπησε και πήγα κατευτειαν στην τάξη μου ο καθηγητης ητ αν ήδη εκεί και Μου έκανε νεύμα να πάω κοντά του...
Κ(αθγητης)-ωστε εσύ εισαι η καινούργια?
ε(γω)-Ναι ναι...
Κ-χάρηκα με λένε Κ.Γιαντρο και θα είμαι ο καθηγητης της ιστορίας...καλωσηλθες από μένα απλα περίμενε να ερθουν και τα υπόλοιπα παιδιά να παρουσιαστείς
ε-μάλιστα κύριε...η αίθουσα γέμισε και ολα τα παιδιά μπήκαν μέσα εγώ παρατήρησα ένα πολύ πολυ ομορφο αγόρι ηταν τοσο cute αλλα και σεξυ ταυτόχρονα....μολις κατάλαβα ότι τον κάρφωνα με το βλέμμα Μ κοκκινησα και κοιταξα κάπου αλλού...
κ-παιδιά μια καινούργια μαθήτρια
ηρθε Σήμερα και θα είναι μαζί μας και για την υπόλοιπη Χρόνια...
ε-χαρηκα το όνομα Μ είναι Μαρα Άντριου ευχομαι να έχουμε μια καλή σχολική χρονιά...
Κ-ευχαριστούμε μαρα μπορεις να καθίσεις δίπλα στην yhuana....η yhuana👇
πήγα και έκατσα δίπλα στην yhuana
y-γεια σου Μαρα!!!Καλώς ήρθες
ε-Ευχαριστώ!!αν και νιώθω κάπως άβολα...αλλα οκ
y-Μην ανησυχείς....ειναι το άγχος της πρώτη μερας θα το συνηΘέισεις...
ε-Ευχαριστώ!να σε ρωτήσω κάτι....πως τον λενε αυτό εκεί στην γωνία?
Και της έδειξα ένα αγόρι...αυτο το αγόρι που κοίταξα στην αρχή....
y-οπ οπ...σου ερεσε ι?😊
ε-εμ Όχι...*κοκκινησα*απλα έτσι ρώτησα από ε-ενδιαφερον ...
y-Ναι ναι...😊τεσπα τον λένε TAEHYUNG...
ε-εχει κοπέλα?
y-πάμε να τον ρωτήσουμε!
ε-Όχι πρμν μην τολμησεις...ετσι απλα ρώτησα...
y-νν ε?και δλδ αμα Σ έλεγε να τα φτιάξετε θα τού έλεγες Όχι?
ε-εεεε?δν δν ξρ...
y-άστα αυτα ξέρω εγω😋
ε-κλ κλ...αλλα μην πεις τπτ!
YOU ARE READING
Only mine...(Greek Kimtaehyung FF)
FanfictionΗ Μαρα ένα 17 χρόνων κορίτσι μετακόμισε πρόσφατα στην Κορέα για να μεινει με την γιαγιά της επειδη δεν μπορούσε να μεινει στην Ελλάδα διότι οι γονείς της χώρισαν και ήθελε ο καθένας να ζήσει την ζωή του χωρίς την επιμέλεια του παιδιού.Όμως θα υπάρξο...