Bab 1

925 8 0
                                    

Bunyi muzik di dalam kelab malam itu amat kuat dan dapat menghayalkan sesiapa sahaja yang berada di situ hingga tidak menyedari apa yang berlaku di kawasan sekeliling.

Ellissa masih lagi setia di dalam kelab malam itu sambil menikmati segelas arak. Tiba-tiba seorang lelaki datang menghampirinya.

"Hey baby..lama ke tunggu abang?" lelaki itu terus menghampiri Ellissa dan menciumnya.

"Hmm...lama lah jugak tunggu awak" balas Ellissa dengan tidak menghiraukan ciuman yang diberikan oleh lelaki tadi.

Ellissa POV

"Lamanya mamat ni...boleh mati aku tunggu dia ni" rungut Ellissa.

Aku masih lagi menunggu kehadiran Zulfa Iskandar. Dia ni boyfriend aku dari sekolah menengah lagi. Semua benda dia dah pernah buat dekat aku kecuali menyetubuhi aku. Selepas menjadi hamba seks bapa saudaraku, Encik Khalid aku langsung tidak memberi badanku kepada sesiapa lagi. Aku tekad untuk berubah tapi semuanya hampa. Aku berasa takut apabila disetubuhi oleh sesiapa pun. Cukuplah dulu aku menjadi hamba seks kepada setiap lelaki di kelab malam ketika berusia 5 tahun.

Aku hanya mampu menjauhkan diri dari 'berzina' tapi aku tidak mampu untuk meninggalkan tempat maksiat itu. Pada aku kelab malam itu sudah menjadi rumah keduaku. Pada setiap malam aku akan ke situ untuk berjumpa Zulfa Iskandar,Nur Ayu Dalisa dan Aliff Zikri.

Diaorang je lah kawan yang aku ada buat masa sekarang ni. Ayu merupakan bff aku dari bangku sekolah rendah. Aliff Zikri pula ialah kekasih Ayu. Kami sering bersama walaupun kemana-mana. Ayu ni pun lebih kurang 'bohsia' jugak macam aku tapi rasanya dia lagi teruk lah kot. Hampir setiap malam dia akan 'bersama' kekasihnya, Aliff.

Walaupun aku pernah disetubuhi oleh bapa saudaraku, aku tetap dengan jawapan aku iaitu tidak memberikan tubuhku kepada sesiapa lagi selepas ini.

End of Ellissa POV

"Weh korang jom lari ikut pintu belakang sekarang!" Ayu terus menarik tangan Ellissa menuju ke pintu belakang kelab malam itu.

Begitu juga Aliff, dia turut menarik tangan Iskandar lalu mengikut Ayu dan Ellissa keluar dari kelab malam itu melalui pintu belakang.

Mereka terus bergegas ke kereta masing-masing dan menuju ke condominium kepunyaan Aliff. Ketika tiba di kereta masing-masing, kedengaran sirent polis di kawasan berdekatan kelab malam yang mereka kunjungi setiap malam.

Masing-masing tercungap-cungap menahan lelah kerana penat berlari tadi mengambil nafas buat seketika sebelum masuk ke dalam kereta dan menuju ke destinasi.

Aliff POV

"Jom gi umah aku lah" aku mengajak Iskandar,Ellissa dan teman wanitaku, Ayu.

Aku merupakan anak tunggal kepada Datin Amyra dan Dato' Zani. Jadi, segala kekayaan mereka diturunkan kepada aku. Ibu bapaku juga tidak melarang aku untuk melakukan apa-apa sahaja termasuk ke kelab malam pada setiap hari.

Mereka terlalu sibuk sehingga mengabaikan tanggungjawab untuk mendidik anak ke arah yang benar. Tapi aku rasa aku lagi suka sebab aku dapat merasa hidup bebas. Aku tidak suka dikongkong oleh sesiapa.

End of Aliff POV

"Tadi kitaorang otw lepastu nampak pulak kereta polis..ape lagi speed terus Aliff bawak kereta and then kitaorang terus ajak korang keluar dari situ. Kalau tak habislah korang tidur penjara berdua" Cerita Ayu panjang lebar.

"Ha..yelah Ayu thanks sebab tolong kitaorang ye" Ellissa membalas dengan nada biasa.

Ayu POV

Aku ternampak beberapa buah kereta polis sedang melakukan rondaan di sekitar kawasan Bukit Bintang. Aku terus menyuruh Aliff memandu dengan lebih laju kerana ingin menyelamatkan Ellissa dan Iskandar daripada tidur dalam penjara.

"Weh korang jom lari ikut pintu belakang sekarang!" Aku terus menarik tangan Ellissa menuju ke pintu belakang kelab malam itu dan dituruti oleh Aliff juga Iskandar.

Sejujurnya aku ni memang sayang sangat dekat Ellissa tu. Dia je kawan baik yang aku ada sekarang ni. Aku tahu tentang kisah hidupnya ketika berumur 5 tahun dahulu. Sekarang umur aku dan Ellissa sudah mencapai 23 tahun.

Selama aku berkawan dengan dia tak pernah lagi aku tengok dia sanggup bagi badan dia dekat sesiapa dah. Dia dah janji untuk jaga dirinya elok-elok tapi aku tidak. Aku sering memberikan tubuhku kepada Aliff, teman lelakiku.

Aku dan Ellissa tidak berkerja. Aliff sering menanggung perbelanjaan aku dan Ellissa. Untung rasanya dapat boyfriend orang kaya macam Aliff. Tapi Ellissa juga sering dapat duit hasil daripada menggoda lelaki-lelaki di kelab malam itu. Aku berasa senang mempunyai sahabat seperti Ellissa dan Iskandar yang sering membantu antara satu sama lain apabila dalam kesusahan.

End of Ayu POV

"Dah lah korang..aku nak balik esok aku kerja." Iskandar sudah berdiri untuk pulang.

"Ala..awal lagi lah Is. Tulah aku suruh kerja dengan aku kau yang tak nak" balas Aliff.

"Ok bye baby I gerak dulu ye" Iskandar lantas mencium kedua belah pipi gebu milik Ellissa.

"Ok bye awak..muah" Ellissa membalas tanpa rasa segan silu.

Iskandar POV

Aku melihat jam tanganku. Tepat jam 1 pagi. Aku perlu segera pulang kerana esok aku akan berkerja.

"Dah lah korang..aku nak balik esok aku kerja." aku sudah berdiri untuk meminta diri.

Aku merupakan CEO di Permata Holding's B.H.D. sejak dari tahun lepas. Syarikat yang dibangunkan oleh aku kini kian meningkat.

Aku mula mendirikan syarikat ini pada tahun 2016. Aku terus mengusahakan Permata Holding's ini apabila sudah menghabiskan PHD di London beberapa tahun yang lalu.

Aku tidak lah sekaya Aliff yang sehingga 7 keturunan tak habis tu, sekurang-kurangnya aku mampu untuk menanggung keluargaku dan untuk harga mas kahwin aku dengan Ellissa nanti.

Pada mulanya aku ini tidak pernah menjejakkan kaki ke kelab malam tetapi pada suatu hari aku telah masuk ketempat itu kerana stress dengan pekerjaan dan pada masa yang sama di situ jugalah aku bertemu dengan kekasihku, Ellissa Arina Aqilah.

End of Iskandar POV

Pergerakan Iskandar mula hilang dari bayangan Ellissa,Ayu dan Aliff. Ayu dan Aliff masih lagi ligat melakukan aksi-aksi terlarang seperti bercium antara satu sama lain.

Mataku juga masih melihat pada skrin telefon pintarku. Sungguh membosankan. Whatsapp sunyi, Instagram sunyi, Tweeter pun sunyi!

"Baik tak payah download semua ni kalau semuanya senyap je" rungut Ellissa.

Ellissa kembali membuka aplikasi Instagramnya. Terpangpang satu gambar lelaki kacak yang telah dimuat naik oleh pengguna aplikasi tersebut. Sejujurnya dia terkejut sedikit kerana wajah lelaki itu lebih kacak berbanding lelaki-lelaki lain yang pernah dia jumpa sebelum ini.

Elok sahaja mata memandang apabila melihat lelaki tu mengenakan jubah yang berwarna putih dan serban di atas kepalanya.

"Huh..acah je mamat ni. Perempuan yang bertudung pun kadang-kadang perangai macam sundal apatah lagi lelaki macam dia ni..tah-tah playboy." Ellissa tidak pernah cuba untuk bersangka baik malah lebih gemar bersangka buruk kepada setiap orang yang berpakaian seperti lelaki itu.

"Kan aku dah cakap...berjubah serban bagai tapi post gambar dengan perempuan..siap duduk rapat-rapat lagi. Nak kata mak nampak sangat muda." Ellissa masih tidak berpuas hati. Entah apa yang salah tentang lelaki itu dimata dia.

Badan terasa amat lenguh. Ellissa mengatur langkah perlahan menuju ke bilik tetamu untuk melelapkan matanya. Ayu dan Aliff dari tadi lagi sudah masuk ke bilik kepunyaan Aliff bersama-sama. Ellissa meletakkan Iphone 7 nya di atas meja dan setelah beberapa minit dia telah hanyut dibuai mimpi.

Lorong HitamWhere stories live. Discover now