פרק 7

3.4K 181 2
                                    

עמדנו מול החלון השקוף והגדול והתבוננו בנוף. לא היה משהו מיוחד ביינתים, כי זה עוד משדה התעופה.

"איזה יופי" אמא אמרה.

"כן, מדהים" אבא אמר.

"כן.. אמא אפשר לקנות גלידה?" ג'וי שאלה וצחקתי.

"לא, עכשיו שלוש בלילה פה בלוס אנג'לס, את יודעת שאני לא אוהבת שאת אוכלת דברים מתוקים בלילה" אמא הטיפה מוסר .

"כן, 17 שנה אני חייה עם החוק הזה ואני עדיין לא מבינה אותו" היא אמרה בגיחוך, אני רק חייכתי , הייתי עייפה מדי כדי לגחך אפילו.

"טוב , יאלה , אתן בטח מותשות, בואו נלך לקחת את המזוודות" אבא אמר.

"ואז הבייתה?" שאלתי .

"ואז הבייתה" הוא חזר אחריי.

"בא לי לראות כבר את הבית שלנו"ג'וי אמרה "בטח וילה,עם שלוש קומות ובריכה ושני חדרים לי ולאל.." פנטזה.

"פחחח תרגעי" אמרתי, למרות שגם אני לא ידעתי איך נראה הבית.

לקחנו מזוודות ועלינו על האוטו.

"הגענו לרחוב" אבא אמר אחרי עשרים דקות בערך , לא מוריד את עיניו מהכביש.

ג'וי ואני הרמנו את הראש והסתכלנו סביב. ראינו בתחילת הרחוב בית עצום! אני מנחשת עם איזה ארבע קומות ובטח עם בריכה .

"זה הבית שלנו?" ג'וי קפצה בהתרגשות.

"לא, ג'וי , לא" אמא אמרה וצחקקה.

"חבל" נרגעה.

"זה הבית שלנו" אבא אמר ודימם את המנוע.

הסתכלתי מהחלון וזה היה בית קצת יותר קטן, מבחוץ הוא נראה שתי קומות עם שתיי מרפסות בקומה השנייה . הוא היה יפיפה, הגינה גם הייתה מטופחת.

ג'וי ואני קפצנו מהמכונית ופתחנו את השער בפתח הגינה, נכנסנו והתחלנו להסתובב בגינה סביב הבית הגינה האחורית הייתה מחוברת עם הגינה הקדמית, גם הגינה האחורית הייתה פשוט מושלמת, וכן, כמו הפנטוזים של ג'וי, באמת הייתה בריכה, ג'וי ואני הרגשנו כמו נסיכות. נכנסנו בריצה לבית אחרי שבחנו את הבחוצה לו. הסלון היה עצום וכך גם המטבח, המדרגות שהובילו לקומה השנייה היו לבנות עם קצת אבנים שחורות קטנות כאלה, עלינו לחדר והיו שני חדרים , אחד ליד השני, אני תפסתי החדר שקרוב יותר למדרגות, הקערות היו צבועות בוורוד ובלבן, נשי, כמו שאני אוהבת וככה כמו של ג'וי, החדרים והסלון היו ריקים לגמרי כי הספינה עם הרהיטים עוד לא הגיעו ללוס אנג'לס. אז הזמנתי את ג'וי לישון בשקי שינה על הרצפה בחדר שלי עד שיגיעו המיטות. פרסנו את שקי השינה , נכנסנו, כיסינו את עצמנו בשמיכה ונרדמנו איך שנשכבנו, היינו מותשות.

קמנו ג'וי ואני , קודם היא ואז אני בבוקר, יותר נכון בצהריים, ההבדל בין השעות בצרפת לבין השעות בלוס אנג'לס הוא עצום!! תשע שעות! ישנו כל כך הרבה... אבל אני בטוחה שנסתדר מהר ונתרגל לשעות. לפני שג'וי ואני נתחיל ללכת לבית ספר אנחנו צריכים קצת להתרגל לעיר, ולשפה. החלטנו שנלך לשופינג קצת, להכיר את השכונה שלנו "בברלי הילס" , אני עדיין בשוק שהעבודה של אבא הסכימו לתת לו את הבית בשכונה כזאת יוקרתית ומוכרת .החלטנו ג'וי ואני לצאת לשופינג ב"רודאו דרייב" שבשכונה, לעשות יום כיף ראשון באל איי.

עשינו קצת שופינג וקנינו כמה דברים ואכלנו וזה היה יום איכות של תאומות שהרבה זמן כבר לא עשינו. הגענו הבייתה ועשר דקות אחריי שהגענו הבייתה הייתה דפיקה בדלת. פתחתי אותה וג'וי הייתה לצידי. עמד בפתח הדלת איש ואישה , נראים 60 שנים לחייהם.

"שלום, אני השכן פה ממול, ברוך הבא, איפה ההורים לכן , בנות?" האיש אמר.

ההבדל בינינוWhere stories live. Discover now