49%(FINAL)

479 24 45
                                    

"Please i'm begging you don't do this to me... " Ayra Cuba menolak tubuhku dari terus menghempap tubuhnya. Entah bagaimana, tanganku secara automatik tertampar wajahnya ketika itu. "Shut up girl! Please don't spoil my mood that want you please?! " Kataku dengan nada kasar.







































































Baru sahaja mukaku mahu mendekatinya, Kedengaran esak tangisan yang kuat dekat padaku.Aku melihat mata Ayra sudah dibasahi dengan air mata yang jernih.Aku terus mengundurkan diriku pada nya perasaan bersalah menyelubungi di dalam diriku. 'Oh tuhan apa yang aku telah lakukan ini?' bisik hatiku.Aku menjadi serba salah pada Ayra.Apa yang aku lakukan ini semua salah aku sudah berjanji untuk menjadi ayah yang baik kepada anak dalam kandungan Ayra itu! Mengapa aku terlalu bodoh sangat mengikut bisikan Syaitan semua ini? , fikiran aku menjadi serabut dengan apa yang aku lakukan ini.

Aku mengerling ke arah Ayra.Tubuhnya segera aku dakapkan.Pelukan aku mengeratkannya lagi.Ayra cuba menolak tubuhku dengan sepenuh tenaganya.'AKU TAK AKAN LEPASKAN KAU MACAM ITU '. Aku terus memegang wajahnya, matanya aku tatap penuh kasih. Aku terus membuka hoodie yang menutup elok kepalaku.

"Sayang look into my eyes" Aku terus berbisik pada cuping telinganya.Tidak semena-menanya tubuh Ayra terus kaku di dalam pelukan hangatku.Mungkin terkejut akan terdengar suaraku itu.Mukanya aku terus pegang menghadap wajahku . Aku tidak kisah jika dia hendak menolak ku jatuh dari katil ini, tetapi aku harap dia sudi mendengar kata-kata yang terpancul dari bibirku ini.

"NUR AYRA MYSHA it's me KIM NAM JOON your future husband"perkataan itu terus aku ungkap dibibirku. Akhirnya 3 tahun aku tunggu saat ini ,dapat jua aku melafazkan kata-kata itu. Tiba-tiba hati aku menjadi sebak.

"You're lie to me! Stay away from me!! I will call the police!! Such a rapier! I hate you !!!!" Dengan kasar Ayra menolak tubuhku jatuh dari katil. Aku memandang wajah Ayra dengan beribu sesalan. Ya salah aku kerana melakukan perbuatan bodoh itu. Aku segera memanjat katil itu semula.

tubuhnya aku kembali dakap.Air mata yang aku cuba tahan kini jatuh semula,semakin serba salah aku dibuatnya. Kalaulah aku dapat putarkan masa, aku nak Ayra kembali dalam hidup ku seperti dulu.

"I'M SORRY SAYANG FOR EVERYTHING"

-------------------------

Aku terkaku seketika.Kim Nam Joon ,ya lelaki yang aku sukar melepaskan rasa cinta dan sayang walaupun sudah 3 tahun aku pergi meninggalkannya.Kini dia muncul dihadapanku semula .Benarlah itu Nam Joon? Orang yang aku pernah sayang sepenuh hati suatu ketika dahulu? Ya Allah Ayra apa yang kau telah buat ni?! Kau baru sahaja menolak tubuhnya jatuh dari katil ini pasti dia sedang menahan kesakitan itu!.Aku menoleh melihatnya. Ya, Aku tak mampu melihatnya , aku tahu lelaki ini masih menyimpan perasaan yang sama yang ada padanya

[EDIT] IN LOVE WITH A PSYCHO || 사이코와 사랑에 빠졌어Where stories live. Discover now