19%

358 24 23
                                    

AYRA POV

Aku mencari kelibat Nam Joon di sebalik Baju-baju yang elok tersusun di butik itu. 'Ke mana dia pergi ni? ' aku menggaru kepalaku yang tidak gatal.

Aku pusing sekali lagi mana tahu Nam Joon akan muncul kan? ,aku menyelak setiap helaian baju yang tergantung. Ok nampaknya Nam Joon sudah hilang macam itu sahaja...

Huwaa! Paiti Oppa Tinggalkan saya sorang-sorang di sini!!!

Aku menoleh kiri dan kanan, berharap yang Nam joon akan muncul di depan mataku.

Tiba-tiba muncul kelibat 4 orang lelaki keluar dari Van Hitam itu. Laju sahaja kaki lelaki itu melangkah pergi ke arah aku. "En.. Encik nak buat apa ha? " terketar-ketar aku bersuara. Orang yang berada di Kaunter sudah menyorok di bawah meja. 'Huwaa tolong aku!  Aku nak hidup lagi! Tak mau mati awal weh! '

Lelaki yang berbadan sasa itu terus mengangkat aku. "Woii!!  Lepaskan aku lah!  Kau nak bawak aku pergi mana?! " Aku menumbuk-numbuk bahu lelaki itu. Tiba-tiba sahaja ada benda keras singgah di kepalaku. Cecair darah mengalir di dahiku.

"Nam Joon Ah.. P... Ple.. Please.. He... Help m... Me" cecair darah mengalir bersama Air mata. Perit di dahiku teramat sakit. Lepas itu mataku tertutup perlahan akibat kesan pukulan itu, aku pengsan seketika. Lelaki yang membawa aku itu segera mencampak aku masuk ke dalam van dan pergi jauh dari Butik itu.

Pembantu yang menjaga Butik itu keluar dari bawah meja, dia segera mencapai telefon bimbitnya dan menangkap gambar nombor plat kereta itu. 'Aku kena buat laporan polis'

♜♜♜♜♜♜♜♜

NAM JOON POV

Aku masuk balik ke dalam butik selepas 12 minit aku keluar. Aku berharap yang Ayra masih menungguku. Bunga Ros berwarna putih aku genggam kemas. Pasti dia suka kerana bunga ros berwarna putih adalah warna kegemarannya.

Aku mencari kelibat Ayra. Aku pusing di sekeliling butik itu. 'Aih mana dia pergi ni? 'Aku menggaru kepalaku.

Tiba-tiba pembantu butik itu keluar dari Office nya.  " Cik awak tahu tak gadis ini pergi mana? " aku menunjukkan gambar Ayra kepadanya.

"Omo!  Awak kekasih dia ke? " Aku mengganguk. Kenapa dia macam terkejut giler ni? ."encik saya rasa baik encik buat laporan polis! Kekasih encik ada orang culik! " Bunga ros yang aku genggam kemas tadi terjatuh di  atas lantai.

B.. Be.. Betul... Ke.. Ap.. Apa.. Y.. Ya.. Yang a.. Aku dengar ni?!

Dia menunjukkan ke arah CCTV kepadaku. Kelihatan Ayra diculik dan di bawa masuk ke dalam Van hitam itu.

"Cik, cik ada ambik gambar Nombor plat dia tak? " dia mengangguk, seraya dia mengeluarkan phonenya dan menunjukkan ke arah aku.

Aku keluar dari butik itu. Tanganku perlahan-lahan mengenggam penumbuk.

"Aku akan pastikan kau orang akan terima balasan yang setimpalnya"

⇦⇦⇦⇦⇦⇦⇦⇦⇦⇦

Fuh sorry guys dah lama tak update sibuk sejak akhir-akhir ni 😢 mianhae actually harini saya masuk pertandingan Hahaha ya Ampun tak tau nak cakap apa pasal Hiasan cupcake ini 😂 Cantik ada buruk pun ada 😂 yang penting Cupcake sedap 😆

Fuh sorry guys dah lama tak update sibuk sejak akhir-akhir ni 😢 mianhae actually harini saya masuk pertandingan Hahaha ya Ampun tak tau nak cakap apa pasal Hiasan cupcake ini 😂 Cantik ada buruk pun ada 😂 yang penting Cupcake sedap 😆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[EDIT] IN LOVE WITH A PSYCHO || 사이코와 사랑에 빠졌어Where stories live. Discover now