F O U R

43 2 0
                                    

"Pink Royale merupakan keluarga Royale wolf perempuan dengan pangkat tertinggi. Kuasa mereka juga kuat. Diikuti Velvet Royale, Cosmic Royale, Pristin Royale, Gugudan Royale dan berikutnya"

"Kuasa mereka mengikut tahap kedudukan mereka. Pink Royale mempunyai batas kuasa tahap 15 sama dengan kita."

"Sayap Pink Royale Warna Putih keperakkan macam yang Yeol cakap tadi. Berbeza dengan keluarga lain. Kita nampak dia punya sayap dan begitu juga kita punya sayap. Tapi, walaupun sayap warna yang sama tapi identiti pada sayap tu agak lain antara satu sama lain macam sayap kita warna hitam keemasan dan corak agak lain antara satu sama lain kan?"

"Yup."

"Mereka boleh nampak disebabkan tahap mereka sama dengan kita"

*ROSE POV*

"Why? Kenapa dia buat macam tu? Dan, kenapa aku buat macam tu?!"

Aku baring diatas katil.

Aku tahu semuanya pasal dia sejak sebelum jatuh tu lagi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku tahu semuanya pasal dia sejak sebelum jatuh tu lagi. Tapi... agak pelik perbuatan dia tadi. Aku tak sangka seorang ahli EXO royale akan buat aku macam ni. Bagi aku, pelik sngat sangat.

Buku Partner In Life, Wolf aku capai. Jisoo unnie pernah bagi aku dulu sebelum dia pindah ke Korea. Lebih 4 tahun aku ada buku ni tapi tak pernah nak baca ni. Lepas jumpa Chanyeol, aku tergerak hati nak baca. Buku ni ada peraturan Wolf. Hanya tajuk sahaja mengaburi mata manusia.

Aku buka bab 27 Veeve. Aku baca satu persatu.

"Tanda tanda Wolf telah berjumpa Veeve"

"Pertama, Kunci dan bukti ada pada mata dimana warna anak mata anda atau pasangan akan berubah mengikut perasaan"

"Merah menandakan marah, tak puas hati atau perasaan yang memberontak"

"Biru menandakan ketenangan, kegembiraan dan kedamaian dalam jiwa"

"Kuning menandakan cemburu".

Okey this so cute. I like it.

"Pink........... Em...... Er......... Cinta??!! Kasih sayang?? Yaaa i know about this and i love this part"

"Kedua, Wangian pasangan akan muncul setiap masa. Pasangan anda akan dapat mengenalpasti dimana kamu dengan lebih cepat. Hidung wolf sangat peka akan wangian pasangan".

Interesting! Yes, bau dia sangat maskulin bagi aku. Aku tak pernah bau lelaki macam tu tapi aku suka bau tu. Bauan yang aku tak pernah bau. Unik tapi sangat sensual baunya.

"Ketiga, wolf lelaki akan nampak veeve mereka mempunyai sayap berwarna putih keperakan manakala wolf perempuan akan melihat lelaki mempunyai sayap berwarna hitam keemasan".

"Juga, kita akan nampak sayap seseorang apabila tahap kedudukan dalam dunia wolf yang sama. Jadi, mengenali perbezaan veeve dan tahap kedudukan perlu dilakukan dengan teliti."

FIRE! | PCYxPCY [OG]Where stories live. Discover now