אפילוג לאפילוג

2.3K 63 8
                                    

אפילוג לאפילוג

"ומה זה הקיר הזה? למה כולם דופקים בו את הראש שלהם ואחד בשני?" גרנט הצביע לעבר ההמונים שהתבצו והתפללו למול הכותל המערבי. חייכתי חיוך קטן מהבדיחה שזרק ואמרתי: "זה קיר מתוך בית המקדש שהיה פעם, זה השריד האחרון. אתה יכול לשים בין החריצים פתק עם משאלה ואולי היא תתגשם." הוא גלגל את עיניו ואמר: "אם אני ארצה לבקש משהו אני אתפלל לישו." איש מבוגר, לבוש שחורים וזקנו ארוך עבר לידינו נעצר ואמר בעברית: "גוי מלוכלך! אתה מטמא את האזור!" אך גרנט לא הבין את דבריו כך שזה לא הזיז לו. "יום טוף אדוני." גרנט אמר בעברית וחייכתי לעצמי. האיש ליטף את זקנו בכעס ומלמל בכעס: "יום טוב נערי." והלך משם.
"מה הוא צעק עליי קודם כשהיינו מול הקיר?" גרנט שאל לאחר שעזבנו את הכותל והיינו בדרכנו למלון שלנו במונית. לא רציתי לפגוש את אימי, אני לא כל כך מחוברת אליה. הייתי רבה איתה המון לפני שטסתי לקנדה אל אבא שלי לפני שנתיים. ואחרי זה, היא אפילו לא התקשרה לוודא שהכל בסדר. כמובן שלא, כי לא אכפת לה מאף אחד חוץ מעצמה ומהכסף שלה. "נוי?" גרנט קרא לי? קורע אותי ממחשבותיי. "מה הוא צעק עליי שם?" הוא שאל שוב ושילב את אצבעותיו בשלי והניח את ידינו על ירכו. "הוא אמר שאתה גוי מלוכלך ושאתה מטמא את האזור, כי אתה נוצרי, דיברת על ישו. הוא יהודי." אמרתי וגרנט צחק. "לא נורא, הוא יתמודד עם זה." הוא אמר והניח את ראשו על כתפי.

החלפנו כמה מוניות וכמובן שהרבה מהכסף שלי נגמר עד שהגענו למלון בתל אביב. התחלתי לארגן את המזוודה שלי, אנחנו טסים מחר בצהריים ואני רוצה שהכל יהיה מוכן. "באמת המשמעות של השם שלך זה יופי?" הנהנתי והכנסתי את הנעליים למזוודה. גרנט סגר אותה כמעט על ידיי ואמר: "את לא יכולה לארוז עדיין, צריך ללכת לקנות עוד כמה דברים." הוא אמר והרים את גבותיו פעמיים. "מה צריך לקנות?" שאלתי והוא נשך את שפתו התחתונה. "עוד קונדומים?" שאלתי וגלגלתי את עיניי וגרנט חייך ואמר: "כן וגם חוטיני ואולי אני אפתיע אותך בדילדו בזמן שתמדדי לך כמה חוטיני סקסיים." נאנחתי ואמרתי: "זה יום אחרון, בוא נהיה קצת יחד, רק שנינו." וכמובן שגרנט לא לקח את זה כמו שאני התכוונתי. הסקס איתו לא רע לי, להפך, הוא טוב לי. אני נהנת ואני מרגישה בטוחה איתו ופשוט נהנת. הוא השכיב אותי על המיטה ופשט את מכנסיי הג'ינס שלו וניסה להוריד את שלי. "אני שונאת שהם כל כך צמודים!" גרנט התלונן מיואש. "תתחילי ללבוש טייצים!" הוא דרש ואני צחקתי ופשטתי את הג'ינס שלי. התהפכתי לצד השני כך שאני עם הגב אליו ולקחתי את הכובע שקניתי לו כשהיינו בים.
"תפסיקי לקחת לי את הבוקסרים!" הוא התעצבן ואמרתי: "אבל אתה אמרת שזה סקסי עליי." הסתובבתי אליו ועשיתי פני נעלבת. הוא גלגל את עיניו וחטף את הכובע מידי והניח אותו על ראשו הפוך. הוא הצמיד אותי אליו לחיבוק חם ואמר: "את הכי יפה בעולם נוי." קולו רגוע והוא קירב את פניו לשלי. הרגשתי ממש את הנשימות החמות שלו על פניי. הוא נשק לשפתיי ברכות. הרגשתי שאני מנשקת ענן. שפתיו לא זזו כמעט. רק נשיקה רכה. וכך שכבנו לנו על המיטה מחובקים, מתנשקים באהבה ורוך.
(בתמונה)

סוף

מצטערת שהאפילוג לאפילוג נורא קצר אבל לא רציתי למשוך אותו יותר מידי. אני ממש שמחה שאהבתם את הסיפור וכתבו לי מה אתם חושבים על האפילוג לאפילוג.
יום ראשון מתפרסם הפרולוג של: 50shades of red!
אוהבת המון המון!!!
נועה❤

Love&Bad bloodWhere stories live. Discover now