פרק 25-צריכים לדבר

3K 166 10
                                    

קראו את ההודעה בסוף זה חשוב!

פרק 25(31)

"קחו את הגועל שלכם למקום אחר." שמעתי את הקול של נטשה. היא כבר יצאה מבית החולים? אני מתפלאת אחרי כל המכות שהבאתי לה שם. הצמדתי את גרנט אליי, מעמיקה את התשוקה ואת הלהט של הנשיקה. גרנט חייך לתוך הנשיקה ובכדי לגרום לנטשה לקנא, אני חושבת, הוא תפס בירכיי והרים אותי והצמיד אותי לקיר. גנחתי לפיו הוא נישק אותי בלהט. הוא נשך את שפתי התחתונה וגנחתי לפיו שוב. נשכתי את שפתו התחתונה חזרה והוא אמר: "נוי שלי את כל כך סקסית." חייכתי אליו וניתקתי את שפתינו. "אני אוהבת אותך גרנט." אמרתי והוא אמר בחיוך גדול: "אני אוהב אותך נוי." "אתם מחליאים אותי, אני צריכה להקיא." נטשה אמרה והסתכלתי מאחורי גרנט ונעצתי בנטשה מבט רצחני. "בסדר בסדר הלכתי חתיכת קילר." היא אמרה והלכה על העקבים המכוערים שלה. המשכתי להביט בה עצבנית ולחשתי: "אמן ותיפלי במדרגות כלבה!" היא מעדה על עקביה ובאמת נפלה במדרגות. החצאית הקצרה מידי שלה עלתה למעלה וראו לה את החוטיני המנומר שלה. אני, גרנט וכל מי שהיה שם צחק עליה. אוי נטשה את חתיכת מסכנה.

הצלצול הגיע וחזרנו לכיתה והמשכנו לסרטט את הסקיצות. השתיקה הייתה מוזרה. כמה שרציתי שנמשיך את מה שהתחלנו קודם רציתי גם להשאיר את זה קצת מאחורינו. אני אפילו לא יודעת למה אני רוצה להשאיר את זה מאחורה. אולי בגלל שאני לא יודעת אם אני אוהבת אותו בלב שלם, אולי בגלל שהתקדמנו מהר מידי. אנחנו מכירים רק 4 ימים וכבר הספקנו כל כך הרבה. אני לא רוצה שזה יגמר אבל זה מהיר לי, כל כך מהיר לי. אילו היינו עושים הכל יותר לאט, אולי הייתי מרגישה יותר בנוח אבל אני לא יודעת, אני לא מרגישה אני, אני מרגישה כאילו אני מישהי אחרת.
"נוי" שמעתי את גרנט קורא לי. "אנחנו צריכים לדבר." הוא אמר והרגשתי צביטה קטנה בלב, על מה הוא רוצה לדבר? הנהנתי ועזבתי את העיפרון. הוא התיישב על ידי, שעון על השולחן. השענתי את ראשי על כתפו, מרגישה יותר בטוחה ככה. "אני רוצה שנהיה חברים, באמת חברים." הוא אמר בפליטת פה, משאיר אותי המומה לגמרי.


היי יפות שלייייי
אני רוצה להמליץ לכן לקרוא את הסיפור המדהים שחברה שלי כותבת:

The Company's New Partner

poisonharley12

מחר אני לא אעלה פרק כיוון שזה ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל
אך אני אעלה פרק ברביעי בערב עם ערב יום העצמאות וגם בחמישי.
הפרק בחמישי יהיה האחרון במרתון.
אוהבת המון המון❤❤❤
נועה

Love&Bad bloodWhere stories live. Discover now