vierundzwanzig

3.2K 141 3
                                    

taehyung.

Kali ini, aku terlambat. Aku terlambat untuk selamatkan Miyoung.

"Tha-thanks. Between, korang ni... Macam aku pernah jumpa sebelum ni." kataku sambil tersenyum hambar. Lelaki yang berbadan tegap itu tersenyum sambil menyilangkan tangan ke dada. "Ya, memang pernah pun. Tapi aku rasa kau tak perlulah tau di mana kita jumpa."

"Korang tau tak tempat tu?" soalku, kembali serius. Lelaki yang berbadan tegap itu mengangguk lalu dihulurkan tangannya kepadaku. "Cuba bagi telefon kau. Biar aku bagi kau alamat tempat tu."

Aku pun keluarkan telefonku dari poket lalu ku hulur bagi kepadanya. "Thanks tau korang sudi bagitau aku tentang hal ni. Tanpa korang, memang gila aku jadinya."

"No hal lah, baik kau cepat. Aku dengar perbualan Sooyoung dengan Kai tu, Kai kata dia dah buat lebih dari 4 round. Gila tak mati perempuan tu, I mean, tak, dia tak mati but faham-faham jelah. That guy, Kai is such a wild beast." katanya dan aku pun berlari pantas ke arah keretaku. "Thanks again!" jeritku kepada mereka bertiga dan masuk ke dalam perut kereta lalu memecut ke tempat yang diberitahu lelaki itu tadi.

Miyoung tunggu saya.

..........

kai.

Aku masuk ke dalam tandas lalu membersihkan badanku yang melekit. Batang aku dahlah melekit, ada darah pula tu. Aduh.

Tapi gila enjoy betul aku buat benda tu. Dah lah perempuan tu ganas, lagi best game aku. Selepas selesai mandi, aku menyarungkan bathrobe lalu keluar dari bilik air. Aku memandang ke arah perempuan itu yang masih bertelanjang di atas katil. Dia terduduk lemah sambil memandang ke arah tompokan merah yang terdapat di atas katil bercadar putih itu.

Aku tersenyum sinis lalu menuju ke arah meja dimana aku letak arak yang baru aku beli kelmarin. Aku menuang sedikit arak ke dalam gelas lalu ku teguk perlahan. "Macam mana? Enjoy, girl?"

Perempuan itu mula memandangku. Keadaannya tak ubah seperti hantu. Aku tergelak. "Asal buat muka macam hantu tu?"

"DASAR LELAKI PEROGOL! KAU INGAT AKU NI MAINAN SEX KAU KE!? BODOH! SETAN! LELAKI GILA!"

Habis keluar carutan yang pedas dari mulutnya. Aku tergamam lalu tersenyum terkejut. Aku tergelak. Arak di dalam botol yang berada di genggamanku aku teguk sedikit. "Puas dah carut? Siapa ajar? Suami?"

"AKU AKAN PASTIKAN KAU MASUK PENJARA, PEROGOL!" jeritnya sambil matanya terpejam rapat. Badannya yang penuh dengan air manik ituu aku tenung. "Aku baru je mandi ni, jangan buat aku turn on lagi." kataku sambil ketawa sinis, aku menjilat bibirku.

Dada perempuan itu turun naik. Mungkin kerana menjerit seperti orang histeria tadi. Aku hanya memberinya senyuman sinis. Aku mula mendekati katil yang kotor itu lalu aku sentuh dagunya. "Don't touch me you dipshit!"

"Wow ganas. Ni yang aku suka sangat ni." kataku sinis lalu menjilat bibirnya yang terdapat sedikit darah akibat gigitanku yang kuat tadi.

"Wanna next round? Round ke 8?"

Perempuan itu menolakku kuat namun aku hanya memberinya tawa sinis akibat kelemahannya. Aku kuat lah, bang sado lagi, takkan terkesan apa-apa kalau perempuan lembik ni tolak.

Bang!

Aku memandang ke arah pintu yang terbuka dari luar itu. "Sia lah."

Lelaki itu memandangku tajam dan dia pun mula mendekati aku. Dia menarik bathrobe bahagian leherku lalu dipandanganya ku dengan pandangan yang menakutkan. "Kau nak mati kan? Apa kau buat dengan Miyoung!?"

Aku meneguk air liurku. Aku menepis kuat tangannya dan melangkah jauh darinya. Aku gelak sinis. "Apa aku buat dengan dia? Aku rogol dia lah, kau tak nampak ke badan dia bertelanjang sekarang ni? HAHAHA!"

"Fuck." lelaki itu mendekati aku lagi lalu ditolaknya aku kuat sehingga belakang badanku terhempas ke dinding.

Lelaki itu menumbuk mukaku dengan kuat. Gigi aku seperti hendak tercabut. Bibirku yang mula mengalirkan darah itu aku seka. Aku tersenyum sinis. "Kau nak rasa aku punya pula?"

Aku menghadiahkan dia tumbukan special di muka nya, diperutnya, lalu aku lutut bahagian bawahnya membuatkan dia tergolek-golek ke atas lantai. Dipegangnya bahagian bawahnya sambil mencarut kesakitan. "Fuck! Shit! Jantan tak guna!"

Aku dengan pantas menyarung bajuku lalu keluar dari bilik tersebut.

..........

miyoung.

Aku menyeka air mataku lalu menyarung bathrobe yang tergantung di depan almari baju itu. Aku mula mendekati Taehyung yang terbaring di atas lantai itu. "A-awak..."

Taehyung mula memandangku. Dia pantas duduk dari baringannya lalu disentuh pipiku yang masih ada kesan luka. Disentuh mata ku, hidungku, dan rambutku. "Bibir ni, apa dia buat dengan bibir awak!?"

"Tae-taehyung..."

"Jawablah perempuan!" aku tersentak. Air mataku kembali mengalir membuatkan air mukanya berubah. "Mi-mianhae Miyoung-ah. Sorry saya terkasar dengan awak. Saya betul-betul risaukan awak." dia mula mendekatiku lalu diciumnya bibirku dengan lembut.

Aku membalas ciumannya. Aku memeluk belakang lehernya dan kami pun mendalamkan lagi ciuman kami.

..........

Aku termenung ke luar tingkap kereta. Keindahan permandangan Seoul aku tenung tanpa merasakan apa-apa. Perasaan aku melayang entah ke mana.

"Miyoung-ah."

"Ehm.." tanpa memandang ke arahnya, aku menjawab ringkas.

"Betul ke, dia buat 7 round?" soalnya dengan suara sedikit tergagap. Aku mengeluh perlahan lalu memandangnya. "Perlu ke awak tau?"

"Saya suami awak, Miyoung."

Aku kembali memandang ke arah luar kereta melalui tingkap. "Hmm..."

"Will fuck him."

Aku mengeluh lagi. "Benda nak jadi. Sorry."

Tanganku disentuhnya lembut. Dibawa tanganku ke bibirnya lalu dicium tanganku. "Sokay. Saya faham."

"Hm. Thanks tau. Walaupun lambat, saya appreciate." kataku mendatar. Kenapa lah malang sangat nasib aku?

"Tak perlu thanks, tanpa pertolongan mereka bertiga, saya takkan tau awak dimana." kata Taehyung lalu tersenyum memandangku. Aku mengerutkan dahi lalu memandangnya pelik. "Siapa... mereka?"

"Molla. Tapi kalau awak nak jumpa, saya ada nombor fon mereka." katanya lalu mencebik. Dikeluarkan telefonnya lalu dihulurkan padaku.

"Yang ni?" aku menunjuk nombor telefon yang berada di list paling atas.

Taehyung mengangguk. "Yup."

"Ok, esok kita jumpa dia, boleh?" soalku lalu tersenyum nipis. Taehyung mengangguk lalu tersenyum manis. Tanganku disentuhnya lagi. "Anything for you, dear."

|t |b |c |

Part ni paling damn and paling hambar pernah aku buat, lel. Vomment .

Ⓒ lelaki gila sex ↬ taehyung btsWhere stories live. Discover now