fünfzehn

3.2K 177 3
                                    

miyoung.

Tanganku aku silang ke dada. Aku memandang ke arah lain. Perasaan marah menguasai diri.

"Alah awak janganlah marah. Salah awaklah, seksi sangat." katanya lalu menjilat lidahnya membuatkan aku semakin marah. "Salah aku? Eh sedar eh. Kalau kau dapat tahan nafsu kau tu, memang tak ada nya jadi macam ni!"

"Alah awak ni, kita suami isteri kot. Tak salah buat benda macam tu." katanya cuba memujukku. Aku merengus lalu menepis tangannya yang memeluk bahuku. "Jangan sentuhlah!"

"Miyoung, cukuplah. Jangan sampai aku menengking." katanya membuatkan aku terkejut. Aku memandang wajahnya sekejap lalu memandang ke arah lain semula. Aku tak nak kena tengking. Aku benci kena tengking.

Aku mula baring dan menarik selimut untuk menutupi seluruh badanku. "Takut?"

Aku mengetap bibirku. Aku memejamkan mataku dan cuba untuk terlelap tapi tidak berjaya kerana tangannya mula merayap di sekitar pahaku. Aku menendang tangannya dan melompat turun dari katil. "Jangan sentuh aku lah!"

Taehyung ketawa sinis. Aku menuju ke arah pintu dan pantas berlari ke tingkat bawah. "Eo? Kenapa ni Miyoung? Macam kena kejar hantu je omma tengok kamu ni."

Aku memandang ke arah perempuan tu lalu memberinya pandangan menyampah. Tanganku aku silangkan ke dada. "Bilik aku ada setan. Kenapa? Nak join dia jadi setan?"

"Mwo? Setan?" omma memandang ke arah appa yang sedang membaca surat khabar itu lalu ketawa. Rambutku dikusutkan. "Jangan merepek lah sayang oi. Mana ada setan kat sini. Dah dah, kalau lapar, pergi cari kat dapur sendiri."

Aku menepis tangannya kasar. Langsung tak membantu lah perempuan ni. Aku membetulkan rambutku yang dia kusutkan itu. Leceh betul perempuan ni haish. Perutku yang belum diisi dengan makanan sejak semalam mula berbunyi menandakan aku perlu isi perutku. Aku menuju ke dapur lalu membuka tudung saji. "Aigoo, sotong lah pula. Aku tak suka makan sotong."

Aku menuju ke arah kabinet lalu mencari kalau-kalau ada ramen. "Nasib ada." aku mencapai plastik ramen itu lalu ku cari kuali kecil untuk rebus ramen ini pula.

Sewaktu aku hendak memasukkan perenca ke dalam kuali yang telah berisi air dengan mi instan itu, sepasang tangan memeluk pinggangku dari belakang. Dagunya diletakkan ke atas bahu kananku. "Masak untuk seorang je ke?"

Aku menggulingkan bebola mataku lalu merengus. "Yelah, takkan nak masak dua pula, aku sendiri je."

"Habis saya ni? Tak nak masakkan ke?" dia mencebik lalu menurunkan tangannya yang memeluk pinggangku ke bawah. Aku menepis tangannya kuat. "Jangan sentuh lah!"

"Alah, biarlah." katanya selamba. Tiba-tiba, leherku terasa geli seperti ada seekor ulat bulu merayap di leherku.

Tidak, Taehyung sedang menjilat leherku dan mula menggigit manja bahagian yang dijilatnya tadi. Pinggangku dipeluknya erat sambil mengisap leherku sehingga meninggalkan kesan keunguan. "Emm- ahh! Janganlah! Nanti o-orang nampak!"

Apa yang aku katakan diabaikannya dan tangan kirinya menyelak skirt yang aku pakai pada hari itu. Aku cuba menepis namun pelukannya terlalu kuat.

"Apa bising-bising tu?"

Taehyung meleraikan pelukannya dan menuju ke arah meja makan. Dia memberikan perempuan a.k.a omma tiri aku senyuman petaknya lalu menggeleng. "Aniya, omma. Takde pape pun. Chagi tu hah, ramen dia dah hangus pun tak perasan. Tu yang dia mengamuk tak tentu pasal tu."

Hangus?

Aku memandang ke dalam kuali kecil itu. "Aigoo!" aku mengangkat kuali tersebut lalu aku buang ramen tersebut ke dalam tong sampah dan aku letak kuali itu ke dalam singki. Aku menjeling geram ke arah Taehyung dan mula beredar ke luar rumah, nak tenangkan fikiran kejap.

...........

author.

Seorang perempuan yang cantik menekan loceng rumah milik Tuan Byun lalu dibetulkan spek mata hitamnya yang mula melorot ke hidungnya.

Pagar automatik besar rumah itu terbuka. Perempuan itu pun mula melangkah ke arah pintu utama dan dilihatnya sekeliling rumah itu. "Not bad."

Pintu utama dibuka. Raemi memberikan senyuman manis kepada perempuan itu. "Ya, cik ni nak cari siapa eh?"

"Kim Taehyung. Dia ada kat rumah tak?" soal perempuan itu tanpa sebarang senyuman.

Raemi menggeleng sambil mencebik sedikit. "Maaf cik, Encik Taehyung tiada kat rumah. Encik Taehyung dah pergi ke tempat kerjanya."

Perempuan itu mencebik lalu dikeluarkan telefonnya dari poket shortnya. Dia mendail nombor seseorang lalu diletak telefonnya ke telinga.

"Yahh Kim Taehyung!"

Raemi memandang pelik perempuan itu. Dari cara percakapannya, macam perempuan di depannya ini sangat rapat dengan Taehyung.

Miyoung pernah ceritakan kepadanya bahawa Taehyung ialah lelaki gila sex.

Mungkin perempuan di depannya ini salah satu perempuan yang pernah buat benda itu bersama Taehyung?

"Tch. Kau ni menyusahkan betullah! Nanti kalau kau sampai rumah, kau telefon je aku! Nanti sekali dengan Seokjin aku bawa. Hah, ya, ya! Ok bye." perempuan itu meletakkan semula telefonnya ke dalam poket shortnya dan berlalu dari rumah milik Tuan Byun.

Meninggalkan Raemi yang masih blur.

|t |b |c |

sekali dengan Seokjin? What? Threesome?

Ⓒ lelaki gila sex ↬ taehyung btsWhere stories live. Discover now