siebzehn (18+)

5.5K 165 3
                                    

miyoung.

"Emm..." aku mencapai telefonku lalu mematikan alarm. Aku mula memandang sekeliling bilik lalu menggosok mataku. Eh, Taehyung tidak ada. Mungkin dah pergi ke tempat kerja awal.

Aku menendang selimut ke tepi dan melangkah ke almari.

Eh wait. Macam ada sesuatu yang buat aku tak selesa lah.

Aku memandang ke arah badanku. Mwo!? Asal aku pakai baju dalam je ni? Bukan ke aku pakai baju tidur yang berlengan pendek semalam?

Jangan kata Taehyung...

Aku mencapai tualaku dan menutup tubuhkan lalu menuju ke bilik air. Jangan fikir yang bukan-bukanlah Miyoung.

..........

Aku memandang ke arah jam dinding kafe, 1 tengah hari. Sebenarnya sekarang waktu rehat tapi aku buat keputusan untuk rehat di kafe ni je.

Selalunya waktu rehat, aku akan rehat dengan Seolli tapi Seolli outstation. Rindu pula rasanya. Haha.

"Psst."

Aku mengerutkan dahi lalu memandang sekeliling. Siapa pula yang main psst psst dengan aku ni?

"Yahh! Sini sini!" mataku terhenti ke arah Mina yang sedang melambai ke arahku. Aku tersenyum. Lahai si pendek ni rupanya.

Aku mula menuju ke arahnya lalu tersenyum. "Weh lama tak jumpa." Dia tersengih lalu mengangguk. "I know right. Kau kerja sini eh?"

"Haah." jawabku ringkas sambil mencebik. Aku memandangnya dengan kerutan di dahi. "Kau bila sampai Seoul ni?"

"Baru je semalam." jawabnya sambil tersenyum manis.

Kring!

Aku memandang ke arah pintu kaca kafe itu. Seorang lelaki berpakaian biasa iaitu t-shirt putih, jeans, dan converse kuning menuju ke arah meja kami.

"Chagi."

Chagi? Aku memandang ke arah Mina yang tersenyum malu-malu itu. Lahai dah kahwin rupanya sorang ni. "Wuuu dah kahwin rupanya. Kahwin tak jemput." aku mula mencebik.

"Alah sorry lah, aku lupa pula." katanya membuatkan muncungku semakin panjang. Ada pula dia lupa aku? "Sampai hati."

Dia tersengih lalu mencubit pipiku. "Sorry ler. Hah aku kenalkan kau dulu. Nama dia ni, Jung Jaehyun."

Lelaki itu tersenyum nipis ke arahku. Tanpa sengaja, aku terlihat pinggang Mina yang dipeluk itu. "Wuu so sweet."

Pipi Mina mula merona merah. Mukanya diangkat untuk memandangku. "Kau bila nak kahwin?"

Senyuman di bibirku mati mendengar soalan itu. Aku merengus membuatkan Mina dan Jaehyun mengerutkan dahi. "Wae, Miyoung?"

"Korang untunglah, perkahwinan korang, korang yang rancang bukan appa korang." kataku dan mula berlalu ke arah kaunter kafe semula. Dah nak habis waktu rehat. Kafe pun seminit lagi sebelum dibuka semula.

..........

taehyung.

"Baby, baby tak kerja ke?" soal perempuan yang bernama Tzuyu itu lalu mengangkat kepalanya dari atas dadaku untuk memandangku dan menekan kedua belah pipiku. Aku tergelak dengan telatahnya waktu mabuk.

Aku menggeleng. Mataku tertutup separuh akibat terlalu mabuk. "Ani."

"Jinjja? Bukan ke- hikk. Bukan ke harini sepatutnya- hikk. Sepatutnya hari kerja? Hikk!" katanya lalu mencebik. "Nanti baby kena buang kerja macam mana?"

Tiba-tiba, wajah Miyoung terpampang(?) di depan mataku.

"Awak gila ke apa? Nanti hilang kerja, baru padan muka!"

Aku tergelak membuatkan Tzuyu berkerut dahi. "Baby~ Kenapa baby ketawa? Lawak ke kalau kite nak one round lagi?"

Aku memandang selamba wajah Tzuyu yang sedang mencebik itu. Aku tergelak kecil lalu mecuit hidungnya. Aku menarik pinggangnya lalu mencium bibirnya. "Sure baby. Lets go for another round."

..........

"Tae dah balik!" jeritku membuatkan omma dan appa yang sedang menonton televisyen bersama memandang ke arahku. "Ah, kamu dah balik. Kamu nak makan malam?"

Aku menggeleng dan mula menuju ke arah tangga. "Ani gwaenchana. Saya dah kenyang makan tadi. Hihi." aku tersengih dan mula menaiki anak tangga untuk menuju ke bilik.

author.

Puan Byun memandang pelik ke arah Tuan Byun. "Mabuk ke budak tu?"

"Eh awak ni jangan fikir sembarangan lah. Mungkin penat sangat tu. Saya faham sangat budak zaman sekarang." kata Tuan Byun membuatkan Puan Byun mencebik. "Hah yelah."

..........

taehyung.

"Chagi oppa dah balik~" kataku lalu mengunci pintu bilik. Aku memandang sekeliling bilik sambil membuka butang kemejaku satu persatu.

"Chagi~!"

Masih tiada jawapan.

Aku mengerutkan dahiku. Aku mencapai tuala yang disangkut di penyangkut pakaian itu lalu meletakkan tuala tersebut di leherku.

Aku menuju ke bilik air lalu memulas tombol pintu. Aku tersengih selepas mendapat tahu bahawa ada seseorang di dalam tandas. Aku mendekati tub mandi, Miyoung yang sedang tertidur di dalam itu membuatkan aku tersenyum sinis.

"Rupanya awak kat sini~" aku membuka seluar kerjaku lalu menyangkut tualaku di penyangkut yang dilekat di pintu bilik air itu.

Aku perlahan-lahan masuk ke dalam tub mandi lalu mengangkat Miyoung untuk duduk di atas pahaku. Aku memandang tubuhnya. Wow.

Aku mencium telinganya membuatkan dia terbangun. Matanya perlahan-lahan berbuka dan matanya mula membuntang luas. "Ya-yah! Apa awak buat kat sini!?"

"Saya nak mandi lah." kataku sambil mencebik. Buah dadanya yang terdedah itu aku pandang. Aku menjilat bibirku. "If you don't mind..." aku meramas buah dadanya membuatkan dia mendesah. "Ah- ahh..! Janganlah! Le-lepas kan saya!"

"Andwae." kataku lalu menjilat telinganya sambil tangan kiriku bermain dengan putingnya yang berwarna merah jambu itu dan tangan kananku meramas buah dadanya yang lagi satu. "N...no..! Ahh! Do-don't!"

"Puaskan saya malam ni."

..........

miyoung.

"Puaskan saya malam ni."

"Tch." aku berdecit. Macam jelah malam ni je, macam setiap malam dia nak aku puaskan dia. By the way, mulut dia bau arak. Yuck!

Aku menolak dadanya. "Asal awak bau arak ni?"

Dia tersenyum sinis lalu menggigit manja leherku yang terdedah. "Sebab saya minum arak lah, awak ni pun." dia menarik daguku menggunakan jarinya agar wajah kami bertembung, dia pun mencium bibirku dan menggigit lembut bibir bawahku. Aku mengalah dan membenarkan lidahnya masuk ke dalam mulutku.

"Umhh..."

|t |b |c |


Ⓒ lelaki gila sex ↬ taehyung btsWhere stories live. Discover now