。 •́ ❥ ( 02 ) ❥ •̀ 。

41K 1K 38
                                    

🌻🌻🌻

"Thanks Anne sebab sudi jaga shift malam, kalau you tak ada i tak tahu nak handle kedai ni macam mana, Uma pulak last minute dia bagitahu i yang dia ada emergency,"

Anne tersenyum manis mendengar kata - kata bossnya, Herry .

"It's okay Herry.. Lagipun memang malam ni i tak ada apa apa activity and why not kalau i tolong Uma,"

"Ehh okaylah, i nak kena balik. Lewat sangat ni takut my aunt risau," Kata Anne seraya mencapai handbagnya di atas kaunter.

"See you tomorrow Herry," ucap Anne dan melangkah pergi namun dengan cekap Herry menahan tangannya. Anne kembali menoleh memandang Herry.

"i hantar you balik ye?" Ajak Herry, risau kalau dia biarkan Anne balik sendiri.

Anne menghadiahkan Herry senyuman dan perlahan - lahan dia melepaskan pegangan Herry.

"It's okay.. i boleh balik sendiri," Selesai Anne berkata sebegitu terus dia melangkah keluar dari bookstore itu tanpa menunggu balasan dari Herry.

Dengan langkah yang perlahan, Anne menuju ke arah bustop yang berdekatan dengan tempat kerjanya itu. Kosong, tiada orang pun di sini. Matanya melihat ke kiri dan ke kanan mencari kenderaan berwarna kuning.

Walaupun dia tahu bahawa nak dapatkan taxi pada waktu malam macam ni memang susah. But nevermind, just wait and see manalah tahu kalau ada rezeki taxi lalu sekejap lagi.

Anne memerhati ke arah jalan raya yang agak sunyi itu, hanya beberapa buah kereta saja yang lalu.

Jujur.. Dia takut sekarang ni, dahlah dia seorang saja di bustop ni. Perempuan pulak tu. Aih.. Itulah nak sangat gantikan shift orang sampai diri sendiri yang susah. Lepastu dah ada orang offer di tolaknya.

It's okay, aku kuat! Kalau nak duit kena kerja dan bersusah.

But seriously, pagi belajar malam kerja. Memang penat.

Life seorang student yang tak berapa nak mampu.

Sedang khusyuk Anne memerhati jalan tetiba dia rasa macam ada orang lain di bustop. Perlahan lahan Anne menoleh dan kelihatan seorang lelaki yang agak tua sedang tersengih melihat dia.

Anne kembali pandang ke hadapan apabila dia rasa yang pandangan lelaki itu lain macam. Goshh i need a taxi now!

"Hye beautiful," tegur lelaki itu dengan tersedu sedu kembali dia ketawa dengan tiba tiba.

Anne menjeling lelaki itu dengan ekor mata, that's man was drunk.

Makin lama lelaki itu makin menghampiri Anne yang sedang duduk atas bangku. Anne yang perasan dengan gerakan lelaki mabuk itu terus dia bangkit dan bergerak jauh dari lelaki itu.

Melihat lelaki itu tidak berhenti dari mendekatinya Anne mula bersuara, "Ja..ngan ka..cau sa..ya," katanya dengan suara terketar ketar. She scared. I hope that have someone's help me! Shit, i need someone's help. God.. Please help me from this fucking man.

"Hee.. Let have fun baby.." Terus lengan Anne di capai apabila Anne sedang berfikir mencari jalan untuk melarikan diri dan malang sekelip mata saja dia sudah berada dalam pelukan that's man.

"Let me go!" Jerit Anne sekuat hati seraya menolak tubuh lelaki itu menjauhinya, bau arak memualkan tekak Anne.

Disgusting.

Anne masih menolak tubuhnya namun tak mampu dan tak berdaya. Teresak esak Anne menangis apabila lelaki itu sudah meramas buah dadanya dengan ganas. Dia tiada kudrat hendak menghalang, kedua tangannya dipegang oleh lelaki itu.

MISCHIEVOUSWhere stories live. Discover now