024

41.7K 1K 20
                                    

TEKAN ⭐️ DULU YA !!!!!! 🙂

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

TEKAN ⭐️ DULU YA !!!!!! 🙂

"Fikir apa tu?"

"Eh mana ada fikir apa pon ," aku dapat rasakan pandangan matanya padaku namun aku abaikan saja. Andai pandangan mata mampu membunuh sudah tentu kepalaku akan wujud lubang akibat pandangan mautnya. Aku tahu dia tidak berpuas hati dengan jawapanku.

"Cakap ," satu perkataan saja sudah cukup untuk buat aku rasa cuak akan ketegasan dalam nada percakapannya. Mungkin inilah sifat dominon seorang CEO syarikat besar ; tegas.

Aku menelan air liur sebelum berbicara . "Apa jadi antara Abang dengan Maisarah?" Entah dari mana keberanian ini datang tapi aku perlu mengetahui perkara sebenar agar diriku tidak terus tertanya-tanya.

Dia meneruskan suapan dan mengabaikan soalanku. Cehhh tadi suruh cakap . Mungkin dia dengar aku sedang kutuk dia dalam hatiku apabila dia menjawab soalanku. "Abang dah tiada apa dengan dia. Abang kan ada Sayang," aku menunjukkan muka tidak berperasaan kepadanya. "Kenapa ? Tak puas hati dengan jawapan Abang ke ?"

"Bukan tak puas hati. Cuma pelik macam mana Abang boleh tinggalkan kesayangan Abang tu ," jawabku acuh tak acuh.

Dia senyum sebelum menggeleng kepala. "Abang nak berubah, nak teguhkan rumah tangga yang kita dah bina selama ni. Abang tak minta Safa percaya Abang, tapi Abang minta Safa hargai usaha yang Abang sedang lakukan ," dia melemparkan senyuman yang dapat ku lihat keikhlasan dalam senyumannya itu.

Setelah selesai bersarapan , Kuzairi memimpin aku naik ke bilik lalu menyapu minyak panas pada kaki ku. Katanya nak kurangkan bengkak tu. Aku diamkan diri dan hanya melihat pergerakannya.

"Jangan tenung Abang lama-lama , takut juling nanti ," dia tersenyum menampakkan barisan gigi putihnya itu. Aku hanya menunjukkan muka menyampah.

"Abang tak kerja ke hari ni ?"

"Tak . Malas ," jawabnya ringkas . "Mummy dengan Daddy nak datang kejap lagi. Rindu menantu katanya . Bukan rindu anak sendiri ," katanya bersahaja.

"Ouh . Jom pergi pasar. Beli barang nak masak untuk Mummy dan Daddy . Jom jom ," aku cuba untuk turun dari katil namun dia terlebih dahulu menghentikan pergerakanku.

"Dengan jalan terhincut-hincut ada hati nak pergi pasar. Dah nanti Abang suruh PA Abang beli makan siap-siap ," dia mengeluarkan telefon bimbitnya dari poket seluar. Aku cepat-cepat merampas telefon tersebut dari genggamannya.

"Alaaa tak sedap la kalau beli. Biar la Safa masak," aku mencebik.

"Safa duduk rehat je lah. Kaki sakit kan , tak boleh la nak buat kerja berat ," dah macam ayah aku pula dia ni.

"Alaaaaa nak masak juga ," aku memukul dada bidangnya berulang kali sehinggalah dia terpaksa menindah badanku . Bibirnya hanya beberapa inci jauh dari bibirku. Sungguh ku rindukan bi-

Cupp.. bibirnya bertemu dengan bibirku. Leganya rasa hati apabila dapat rasakan kehangatan bibirnya. Sungguh mengasyikkan. Setelah beberapa minit bercumbuan , dia melepaskan bibirku dengan senyuman kemenangan.

"Rindu Abang kan?" Tanyanya ringkas. Aku dapat rasakan mukaku merah merona menahan rasa malu. Kuzairi mencium dahiku sebelum keluar dari bilik.

Entah ke mana dia pergi meninggalkan aku keseorang dalam bilik ni. Bosan teruk ah . Akhirnya , aku telah memaksa diri untuk berjalan menuju ke bilik bacaan. Walaupun bilik tersebut hanya beberapa langkah dari bilikku, tapi sebab kaki yang sedang sakit ni aku mengambil masa lebih kurang 5 minit untuk sampai ke biliknya itu.

Tanpa mengetuk pintu terus aku melangkah masuk ke dalam bilik tersebut dan menuju ke sofa yang terletak di penjuru bilik.

"Kenapa datang sini ? Safa kena duduk dalam bilik, rehat . Bukannya jalan ke sini ke sana. Kalau kaki bengkak lagi teruk macam mana ? Cuba dengar cakap Abang sikit jangan degil sangat macam budak-budak ," alaaa time ni la nak membebel pon. Tak best ah !

"Safa bosan la . Duduk sorang-sorang dalam bilik ," aku mencebik . Muncul idea jahat dalam kepala apabila aku berjalan mendekatinya yang sedang tekun membaca buku di meja . Aku duduk di atas pehanya , dapat ku lihat reaksi terkejutnya.

"Manja semacam ja ni. Ada apa-apa ka Sayang ni?"

"Mana ada apa-apa. Saja nak manja dengan suami sendiri. Takkan tak boleh ," dia menggeleng sebelum meneruskan kerjanya. Ouh buat tak kisah eh ? Takpa kita tunggu dan lihat. Aku mula mencium di sekitar lehernya dan tanganku turun mengusap ereksinya di sebalik seluar yang dipakai.

Mulutnya masih terkunci rapat dan matanya masih melekat pada skrin laptopnya. Eleh ingat orang tak tahu ke dia tu tengah menahan je? Aku meneruskan aktivitiku dengan membuka butang dan zip seluarnya lalu menarik keluar si adik empunya Kuzairi. Yummmm

"Safa sayang ," suaranya meleret dan dengan sekelip mata bibirnya melekat di atas bibirku. Ketika kami asyik bercumbuan dengan tanganku mengurut ereksinya, loceng rumah dibunyikan. Terus aku bangun dari pehanya dan berlari anak menuju ke pintu hadapan. Baju dan rambut diperbetulkan sedikit sebelum membuka pintu.

"Mummy !!" Terusku dakap wanita berusia 50-tahun itu.

"Rindunya Mummy dekat Safa ni . Mana Kuzairi ?" Soal Mummy sebelum melangkah masuk ke dalam rumah.

"Hi Mummy, Daddy ," muncul Kuzairi di ruang tamu . Dia berpelukan dan mencium pipi Mummy sebelum duduk di tepi Daddy. "Mummy dengan Daddy sihat?"

"Alhamdulillah sihat lagi. Kami berdua macam mana?" Soal Daddy.

Kuzairi tersenyum memandang ke arahku sebelum menjawab soalan Daddy. "Kami okay je , malah makin intim , zahir dan batin," mukaku merona merah apabila mendengar jawapan Kuzairi yang selamba je tu. Aku seperti mahu berlari masuk ke dalam bilik apabila Mummy dan Daddy ketawa setelah mendengar jawapan tersebut.

"Kamu ni Zairi, jangan la usik menantu Mummy macam tu. Muka dia dah merah sangat dah tu," ujar Mummy sambil menepuk lembut belakangku.

"Kalau dah intim bila boleh dapat cucu ni?" Soal Daddy.

"Dalam proses Daddy ," terus Mummy dan Daddy ketawa terbahak-bahak. Aku pula sudah menutup muka dengan sebelah tanganku. Hanya Tuhan je tahu berapa malunya aku rasa sekarang ni.

"Kalau Daddy tak kacau daun tadi kami dalam proses sekarang ni ," Mummy dan Daddy ketawa macam kena rasuk. Ya Allah malunya.

"Safa minta diri dula ye , nak bancuh air jap ," aku berlalu ke dapur. Malunya . Sedang aku membancuh air, Kuzairi datang dari belakang. Aku abaikan saja dia dan meneruskan kerja-kerjaku.

"Muka sayang merah lagi tu ," ujarnya bersahaja.

"Merah la Abang kacau Safa tadi. Malu tau tak," aku menjeling tajam. Kuzairi ketawa perlahan sebelum memeluk tubuhku. "Abang jahat ni. Tunggu nanti malam Safa kerjakan Abang cukup-cukup."

"Uishh biar betul bini aku ni ? Tak pe Safa Abang tunggu. Excited rasa ni ."

Kau tunggu malam nanti.




VOTE ⭐️ AND COMMENT YA !!!! THANK YOU

VOTE ⭐️ AND COMMENT YA !!!! THANK YOU

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Safa Qaisarah #wattys2018 [COMPLETED]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang