Bab 12

60 14 9
                                    

Taehyung melutut di hadapan wanita separuh usia. Wanita tersebut di ikat pada kerusi dan mulutnya di sumbat menggunakan kain. Wanita tu merenung tajam ke arah Taehyung.

Taehyung tergelak jahat. Kemudian dia tersenyum sinis. "Asal? Marah?" Kata Taehyung dengan sinis.

Jungkook menguap. Boring. Kalau ikutkan hati Jungkook, nak sahaja dia cincang wanita tu dan bagi shark makan. Tapi dia sabarkan diri. Namjoon dan Jin hanya menunggu apa tindakkan Taehyung. Jimin dan Hoseok menyedia beberapa peralatan tajam sambil memikir apa yang patut dia lakukan terhadap perempuan dihadapan Taehyung. Yoongi? Tak payah bagitahu. Dia dah tidur berbantalkan bahu Jin.

"Aku buat macam ni sebab, aku nak ingatkan apa yang kau buat pada bonda aku." Taehyung berdiri. "Mmm.. Korang rasa.. Patut ke aku pisahkan anggota badan perempuan ni?" Tanya Taehyung kepada kawan-kawan yang sudah dianggap sebagai keluarganya.

Mata Jungkook sudah bersinar-sinar. Dia berdiri seraya menghampiri Taehyung.

"Aku setuju. Shark aku dah lama mengidam makan daging perempuan busuk ni." Kata Jungkook.

Yoongi menggosok matanya. Almaklumlah baru bangun tido. "Kau nak cabut terus jantung dia ke?"

"Nope. Aku nak kerat dulu badan dia... Hidup-hidup, bagi dia terseksa dan bagi dia rasa apa itu kesakitan." Kata Taehyung terselit senyuman sinis di bibirnya.

"Good. Tangan belah kiri dia aku punya. Aku nak kerat tangan dia. Macam mana dia buat kat bonda aku." Yoongi sudah memberi senyuman yang mengerikan pada wanita tersebut.

Jimin dan Hoseok mengambil pisau pemotong daging yang tumpul. Bagi dia orang, benda yang tumpul mampu menyeksa seseorang. Taehyung tersenyum sinis. Jin dan Namjoon mengeluarkan senjata masing-masing. Dalam kepala Namjoon sudah terfikir nak cungkil mata perempuan tu je. Jin pula, dia nak toreh-toreh muka perempuan tu. Dia tak akan sesekali lupa apa yang perempuan busuk tu dah buat pada yeodongsaengnya.

"Korang kena ingat. Jantung perempuan ni aku punya." Kata Taehyung.

"Don't worry chingu-ah. Aku tak kan sentuh bahagian jantung." Jungkook melagakan pisau-pisaunya sambil membuat creepy face.

K L I N G ! K E S H I N G !!

Bunyi pisau berlaga antara satu sama lain. Wanita separuh usia tu menangis. Dia hendak menggunakan sihir akan tetapi mulutnya di tekup. Hanya air mata sahaja yang mengalir.

          TAEHYUNG memandang jasad yang tidak bernyawa di hadapannya lalu memandang jantung di tangannya. Dia perlahan-lahan meletak jantung dan kepala wanita tadi di dalam kotak. Dan kotak tu pun hilang. Bukan hilang macam tu je. Dia teleportkannya ke suatu tempat.

Jungkook menggumpul badan wanita dan letak dalam beg plastik berwarna hitam. Taehyung membantu Jungkook. Wanita tu dah mati. Lepas ni orang tua yang tak guna tu. Kau tunggu. Dendam Taehyung.

"HAERIN!!!!"

Perbuatan Jungkook dan Taehyung berhenti seraya berpandangan.

"Kau dengarkan Jungkook?" Tanya Taehyung.

"Dengar. Tadi tu macam suara Ayumi." Jungkook mula gelisah. Kalau suara Ayumi.. Kenapa jerit nama Haerin?

Jungkook dan Taehyung menegakkan badannya. "Korang." Panggil Taehyung.

Jimin, Hoseok, Namjoon, Yoongi dan Jin memandang ke arah Taehyung.

"Korang dengar tak?" Entah kenapa hati dia berasa tak sedap hati. Ada sesuatu yang tak kena ke?

"Dengar dan suara tu macam... Suara Ayumi." Kata Jin.

Tanpa membuang masa Taehyung keluar diikuti Jungkook dan yang lain.

Darkest World (K.T.H)Where stories live. Discover now