18

521 30 8
                                    


Title ; [ Bathroom ? / Your own ideas ]





Summary ;

" ahh.. Penatnya.. Esok mula latihan aish.. Baik aku mandi dulu "

Yeoja itu mengatur langkahnya kearah bilik mandi yang disediakan di bilik sewanya. Yeoja itu membuka pintu bilik air tersebut lalu membasuh mukanya di singki untuk menghilangkan rasa mengantuknya.

Tiba-tiba bahunya terasa dicuit oleh seseorang.

" apa kau buat dekat sini? "

" omaigod! KAU KENAPA ADA DALAM NI JUGA? "

" INI BILIK AIR AKU LAH! "

" EH SEDAP MULUT KAU JE? NI BILIK AIR AKU! YANG KAU TERJAH MASUK KENAPA?! "



____________


" APA? SATU BILIK KONGSI SATU BILIK AIR? "

Pemilik bilik sewa itu mula mengangguk.

" WAEYO!?! AJDKWJSKDJSH NOOOOOO!!!! "











Description ;

Dimana seorang yeoja dan namja menyewa bilik mereka di sebuah rumah tumpangan yang sama. Mereka kesana kerana ada latihan yang ingin dijalankan mengikut kehendak pengetua sekolah masing - masing ( tak kesah lah aktiviti apa pun ikut ideas masing-masing )

Sehingga satu ketika yeoja itu masuk kedalam bilik air untuk membersihkan diri tetapi namja di bilik sebelahnya juga berada di dalam bilik air yang sama? Apabila mereka puas bergaduh berebut bilik air akhirnya mereka tahu bahawa 2 bilik berkongsi satu bilik air.

Apa riaksi mereka selepas ini? Adakah mereka sanggup tidak mandi ? Ataupun tiap-tiap kali mereka menggunakan bilik air itu, mereka akan bergaduh?









P/s ; haaa dah lama x update ha maaflah sebab busy sikit. Idea pun tak ade lol. So cerita ni boleh buat reader x idol or idol x idol pun boleh. Ikut kreativit. Ingat kalau nak idea ni jangan lupa ikut rules ye :)

Story IdeasWhere stories live. Discover now