04

1.4K 93 28
                                    


∆ Title ;

∆ Summary ;

" eomma nak cakap sikit ni.. Bila kamu nak kahwin? Umur dah terlajak laris.. Muka pun dah berkedut bergaris-garis.. "

" alah eomma.. Semua tak sesuai lah.. ______ nak tunggu orang yang zodiak yang sesuai dengan _____ baru boleh kahwin.. "

" kenapalah kamu suka perkara macam tu? Zodiak ke horoscope ke apa ke tak menentukan hidup kamu! Ia sekadar ramalan! Kamu tak boleh percaya bulat-bulat.. "

" tapi.. Kebanyakkannya betul.. Sebab _____ dah baca dekat internet.. Saya zodiak Taurus ( cth shja ) dan semua yang dibaca tu semuanya betul eomma.. "

" haih apa nak jadi dengan budak ni.. "

_____

" hai.. Boleh kita berkenalan? "

" Tarikh lahir kau bila? "

" 12 / 4 ( contoh shj ) waeyo? "

" tak nak lah.. Kau tak sesuai dengan aku.. Kau zodiak Aries.. Tak padan.. Kau panas baran.. "

" ???? "

________

" boleh aku tahu kau lahir bila? "

" 6/9 wae? "

" Wah! Virgo! Kau padan dengan aku! "

" hah?! Virgo? Apa jadah tu? "

∆ Description ;

Kisah seorang yeoja yang terlalu percayakan cinta lewat Zodiak/Horoscope. Dia terlalu percaya sehingga terbawa-bawa didalam kehidupan sehariannya. Tidak cukup dia mencari maklumat di internet, dia akan mencari fakta-fakta yang terbaharu tentang zodiak di dalam perpustakaan.

Dapatkah dia berjumpa dengan 'cinta zodiak' nya yang diidamkan? Bagaimana pengakhirannya? Adakah zodiak itu betul-betul menentukan perangai seseorang?

P/s ; ni kepada sesiapa yang tahu pasal zodiak je la XD tahu idea ni merepek kan? Lol. Apa-apa tak paham boleh tanya Lyn akan terang lebih lanjut. Ff cover pun Lyn boleh buatkan for this ff. Just inform^^

Story IdeasWhere stories live. Discover now