PART 5

10.3K 389 23
                                    

Sekujur tubuh yang tidak bermaya di atas katil, di pandang dengan penuh kebimbangan. Alat penafasan berada elok di mulut pesakit.

Air mata deras mengalir sambil menatap wajah orang yang di sayangi itu belum sedar dari koma.
Sudah dua hari Aulia tidak sedarkan diri daripada koma. Dan dua hari itulah Iskandar tidak menjenguk nya walaupun sekejap.

Sudah banyak kali Datin Hafiza menasihati Iskandar supaya menjenguk isterinya di hospital. Namun Iskandar tidak juga menjejakkan kaki di hospital itu dengan alasan sibuk bekerja.

Datin Hafiza menggosok lembut bahu besannya. Dia juga agak sedih nasib yang menimpa menantu kesayangannya.

===============


"sayang U tak jenguk ke isteri U kat hospital?" Aliya menarik selimut menutup bahagian dadanya yang terdedah sambil kepalanya berada di dada bidang Iskandar.

Iskandar yang hampir tertutup mata kembali mencelik. Aliya di dalam pelukannya di pandang.
"Biar jelah dia tu".

"U tak risau ke? Keadaan isteri U macam mana sekarang ni?"

"Buat apa I nak risaukan pasal dia. Lebih baik I risau pasal U " Iskandar mencium ubun² Aliya dan bermain dengan rambut Aliya yang panjang.

"kenapa nak risau kan I ?" tanya Aliya bingung.

"sebab I takut U kena kebas kat orang lain"

"U tak payah risau la sayang. I tetap setia dengan U and badan I ni untuk U sorang je. I takkan bagi sape² only for you sayang" Aliya mencium tangan Iskandar yang berada didalam genggamannya.

Iskandar bagai bernafsu apabila kata² manis Aliya dituturkan kepadanya. Iskandar mencium leher jinjang Aliya dengan rakus. Maka bermulalah kerakusan nafsu yang dikuasai oleh syaitan untuk kali kedua. Syaitan sedang bermaharajalela menyaksikan umat Nabi Adam yang telah berjaya dirasuknya supaya berzina.

==============

" Abang kenapa anak kita tak sedar² lagi? Dah dua hari Lia tak sedarkan diri. Apa dosa anak kita sampaikan Allah uji anak kita macam ni bang?" sayu melihat anak nya terbaring kaku di atas katil.

" Astaghfirullahalazim, Imah tak baik cakap macam tu pada Allah. Kita tak boleh mempertikaikan ketentuannya. Mungkin ada hikmah disebalik apa yang berlaku, kita hanya perlu berdoa moga² Lia cepat sedar. Mengucap Imah, mengucap" Dato Razali menegur isterinya yang sedang menagis sambil menatap wajah Aulia.

Datin Fatimah hanya mengangguk. Datin Hafiza menggosok perlahan bahu besannya.

Cvcvcvcvcvcvcvcvcvcvcvcvcvc

Hai readers author nk ucap tq so much kepada pembaca di luar sana yang coment positif terhadap story ni. Sorry kalau part ni pendek and kureng menarik atau tidak mencapai apa yang korang nk. Sorry sangat².

Author ada nk promot sikit ni, sudi sudilah baca cerita kawan author ni. Kesian dia tak ramai baca cerita dia. so sape yang berminat bolehlah baca ye .kalau ada yang x berminat abaikan author x paksa.😁

Ni cover story kawan author

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ni cover story kawan author.
Ok korang jumpa lagi .

JGN LUPA VOTE AND KOMEN
MUAHH!! KORANG😘😘❤❤

*TBC*

[OG] Isteriku Kanak-Kanak?Where stories live. Discover now