• 4 •

3.2K 218 5
                                    

Dia tiba-tiba pegang kepala kau, mendekatkan kepalanya dan cium kau dengan mendalam.

Mulut ke mulut.

Dia cium kau???

Kejap-APA???!!!!

Fikiran kau beralih semula kepada reality dan sekarang kau akhirnya boleh merasakan Jungkook... mencium kau.

WHAT IN THE WORLD!!!???

Dengan segala kudrat, kau tolak.. kau tumbuk.. kau pukul.. tapi masih... ciuman dia bersambung. Kau tidak berguna terhadap dia.

Salah satu tangannya menuju ke bawah tulang belakang kau di bahagian pinggang dan menolak badan kau terhadap dirinya.

Manakala tangan lagi satu masih memegang kepala kau dengan kuat, tidak merancang untuk melepaskannya. Kau meneruskan untuk bergelut terhadap pegangan kuatnya walaupun kau tahu yang kau takkan terlepas.

Ciumannya kasar dan mendalam. Seperti dia memindahkan semua katanya melalui ciumannya.

Perlahan-lahan, kau boleh merasakan bibir kau mula kebas dan kekuatan kau daripada bergelut dan memukul dia mula perlahan.

Kau berasa seperti diri kau akan pengsan. Dia memegang kau terhadapnya dengan erat dan mulutnya tidak akan lepaskan kau untuk bernafas setitik(?) udara.

Tangan kau yang sedang merangkul bahunya sudah habis kekuatan dan kau berhenti bergelut. Air mata turun di pipi kau dan kau hanya membiarkan Jungkook buat apa sahaja dia nak dengan diri kau sampai dia berpuas hati.

Tetapi ciumannya menjadi lembut apabila dia perasan kau sudah give up. Dia mengurangkan pegangannya di sekeliling kau tapi masih mendekatkan diri kau.

Dia memberi kau ciuman lembut terakhir di bibir kau sebelum menariknya dan dia membuka mata dan matanya melirik ke air mata kau. Kau menundukkan muka kau apabila air mata kau menurun lagi.

Jungkook tak tahu apa perasaannya sekarang. Tapi bagaimanapun dia rasa kesakitan ini jauh ke dalam hatinya apabila dia merenung kau. Tangannya perlahan-lahan mengelap air mata yang jatuh di pipi kau.

Kau mengelakkan muka kau dari sentuhan Jungkook dan menolak tangannya. Kau berundur ke belakang dan menamparnya.

Kepalanya terdorong ke tepi.
He suck in his cheeks furiously sebelum melembapkan bibirnya dengan lidahnya.

Kau: SAYA BENCI AWAK JUNGKOOK! SAYA TAK NAK TENGOK AWAK LAGI!

Kau melangkah menuju ke bilik tidur kau dan menguncikan diri di dalam. Lidah Jungkook mencucuk bahagian dalam bibir yang kau tampar tadi. Dia mengelap sedikit darah yang ada pada pipinya.

Dia mengeluh sedikit sebelum beralih ke arah pintu bilik kau yang tertutup.

🌸🌸

Sudah menjelang tengah malam apabila kau keluar dari bilik untuk mengambil benda untuk di minum. Ruang tamu amatlah gelap dengan sedikit cahaya daripada bulan di luar tingkap.

Apabila kau melangkah keluar, kau hampir menyumpah apabila mata kau ternampak tubuh yang berbaring di atas sofa. Kau fikir ia adalah Jimin tapi apabila dia mendekatkan diri, ia bukan.

[C] Silent Tease [ MALAY VERSION ] • Jeon JungkookWhere stories live. Discover now