#ML26

153 9 0
                                    

Joong ki masuk ke dalam bangunan lima tingkat yang kosong sambil dibawa oleh dua orang lelaki yang menjaga pintu masuk tadi.Bo gum menyusul dari belakang apabila joong ki dan pengawal itu sudah masuk.Semua tidak tahu kehadirannya.Bo gum pergi ke bilik lain untuk memerhati.Banyak dinding sudah pecah membuatkan dari bilik sebelah boleh lihat bilik sebelahnya.Bo gum masuk di bilik sebelah dimana joong ki dibawa.

Joong ki memandang ji hyo yang ditahan oleh mun ji.Tangan kiri mun ji menyelingkar di leher ji hyo manakala tangan kanan mengacukan pistol tepat di kepala ji hyo.Ji hyo tidak dapat melawan kerana masih lemah.Muka joong ki pucat apabila melihat keadaan ji hyo.

"Oppa...Dah sampai..sayang juga dekat perempuan ni.."Mun ji berkata sinis.
"Lepaskan dia..Aku dah bawa apa kau nak sekarang lepas kan dia.."Joong ki menunjukkan briefcase yang dibawanya.
"Ermm..Fikir senang macam tu je??"Mun ji berkata lagi.

Tiba tiba seorang lelaki masuk ke bilik mun ji berada sambil membawa seorang lagi lelaki.Dia mengacukan pisau di leher lelaki tersebut.

"Boss!!Dia bawa kawan!"Sambil memandang bo gum.Mun ji bengang.Joong ki terkejut.
"Apa semua ni?!Aku suruh kau datang sorang je kan?!Kau memang nak perempuan ni mampus kan?!!"Mun ji jerit.

Joong ki dan bo gum membeliakkan mata apabila mendengar kata kata mun ji kerana terkejut.Mereka perlu laksanakan plan B.

"Bo gum!!Plan B"Joong ki terus menjerit lalu dia menyerang dua lelaki yang dibelakangnya tadi.
"Nae!!"Sepantas kilat bo gum menyiku perut lelaki itu sampai terlepas pisau yang dia pegang.Bo gum menendang pisau itu jauh dari mereka.

Kawan mereka yang lain membantu mengalahkan bo gum dan joong ki.Mereka melawan dan menumbuk joong ki dan bo gum tapi joong ki dan bo gum juga lebih pantas mengelak,menghalang dan membalas.

Mun ji yang panik segera menembak nembak joong ki dan bo gum tapi satu pun tak terkena.Bo gum dan joong ki sempat menyorokkan diri tapi mun ji tetap ingin menembak sehingga habis peluru.Mun ji geram dan mencampak pistol itu di lantai.Dia terus menarik ji hyo naik ke atas bumbung yang kosong.Ji hyo cuba melawan tetapi lagi dia melawan lagi kuat mun ji tarik rambut dia.

Joong ki dan bo gum ingin mengejar tapi di halang oleh lelaki tadi.Mereka berlawan dan sekelip mata bo gum dan joong ki menang.Bo gum ke arah lelaki yang menarik ji hyo masuk ke dalam van.Dia memegang tangan kanan lelaki itu dan dia memijak bahunya.Dengan kuat dia menarik tangan lelaki itu.

"Argghhhh!!"Lelaki tu menjerit kesakitan.
"Itu balasan sebab buat noona aku sakit!"Bo gum lebih sakit hati dengan lelaki ini berbanding lelaki lain yang memukulnya kerana lelaki ini melutut perut ji hyo sampai berdarah.

"Bo gum!Mun ji bawa ji hyo kat atas.Jom kita pergi!"Joong ki mengajak bo gum.
"Naee!!Khaja!!"Mereka ke ke atas bumbung..

Bersambung..

Miracle LoveWhere stories live. Discover now