«פרק 18»

4.4K 286 85
                                    


הנה פרק חדש. תהנו.

. . .

זה היה ליאם.

"מה קורה?" הוא שואל, ומבלי לשם לב אנחנו מתחילים להתקדם בהמשך המסדרון אל כיוון הקפיטריה.

"בסדר. למען האמת, אני קצת לחוצה לקראת המשימה הבאה שלנו." אני אומרת. הבעיה שלי היא לא שאני מפחדת לחשוף את החיים שלי. הבעיה שלי היא שפשוט אין לי מה לספר על החיים שלי. חוץ מזה שאני חוששת מהתגובה של בריאן אם אני אגיד משהו. האם הוא יזלזל בי? האם יחשוב שאני אחת מהבנות המפונקות שעוד לא חוו כלום בחייהן?

"חשבתי על זה קצת. אני לא יודע על מה אני אספר ועל מה אני בדיוק אדבר. החיים שלי בסך הכול רגילים." ליאם אומר.

אני מהנהנת, כי זו בדיוק הבעיה שלי. אבל הבעיה שלי יותר גדולה, מכיוון שאני עם בריאן. אני וליאם ממשיכים ללכת עד שאנחנו נכנסים אל הקפיטריה. הוא לא עוזב אותי כשאני בוחרת את האוכל שלי ואנחנו הולכים ביחד עם המגשים אל השולחן הקבוע שלנו, שם מחכים לנו ריף וקימברלי.

"יש לנו אורח." אני זזה הצידה ומציגה בפניהם את ליאם. קימברלי מרימה את עיניה ולאחר כמה לעיסות היא מגיבה. "אני כבר מכירה אותו."

"ואני לא." ריף מערבב את המשקה שלו. "נעים מאוד, קוראים לי ריף." הוא אומר ומעניק לנו את החיוך הרגיל והנטול רגשות שלו.

שום דבר לא קורה בקפיטריה. שיחה נחמדה מתפתחת בזמן שאנחנו פשוט יושבים ואוכלים, מנצלים את ההפסקה. לאחר מכן מגיע עוד שיעור, ואז עוד כמה, ואז בית הספר נגמר.

בדרכי אל החדר אני מסתכלת על מערכת השעות שקיבלנו. בעוד כחצי שעה מתחילה הפגישה הראשונה שלנו עם הפסיכולוגית ואני יותר מלחוצה.

אני ממהרת אל החדר, מתלבשת בבגדים שמתאימים למזג האוויר ויוצאת כמה שיותר מהר. למרות שהאוויר קר, אני מרגישה חום מבעבע בתוך גופי. ההרגשה הזו חונקת ואני פוקדת על עצמי להרגע.

מיד כשאני מגיעה אל המבנה אני מוצאת את בריאן. הוא נשען כנגד הקיר שנמצא על־יד חדר הפסיכולוגית. אני ממשיכה להסתכל ומבחינה בסיגריה שנעוצה בין אצבעותיו הארוכות. אני פוערת את עיניי.

"אתה מעשן?" אני שואלת. הוא מרים את מבטו ומכווץ את גבותיו. הוא בוחן אותי למשך כמה שניות ואז מניד בראשו.

"לא, אני לא." הוא עוצר לכמה רגעים ואז נאנח. "כלומר, אני לא יודע אם אפשר לקרוא לזה ככה."

כשהוא מבחין בכך שאני מחכה להסבר הגיוני הוא ממשיך. "אני מעשן רק במקרים נורא ספציפיים." הוא מפיל את הסיגריה ודורך עליה.

"אז תגיד לי, מה גורם לך לעשן באירוע כזה?" אני שואלת. אני תוהה אם המשימה מפחידה את בריאן באותה מידה שהיא מפחידה אותי. לפי יציבתו, הוא נראה רק רגוע. אבל אם הוא טוען שהוא מעשן במקרים נורא ספציפיים אולי האירוע הזה כן משפיע עליו איכשהו.

Teamwork  Where stories live. Discover now