Chapter 5

6 2 0

Haneul sudah semakin sembuh. GOODGIRL juga sudah semakin normal dan kembali dengan perangai mereka yang 'cold' itu.

Pada hari persekolahan.

"hi guys..." kata Haneul.

"ouh... Hi leaders... Jom makan nak??" kata Jiyoung lalu mengerakkan kening nya beberapa kali.

"haah.... Dah lama siot... Tak makan makanan sekolah... Nak tengok juga kalau kalau mak cik senah ada buat resepi baru... rindu dia punya makanan... terutamanya chese kek dia.... hmmmm" kata Haneul sambil menutup matanya lalu menjilat bibir nya dan mengigit bibir bawahnya...

Apabila dia membuka matanya Baekhyun dan BADBOY ada di hadapannya.

Mukanya semakin memerah.

Dia terus pergi dari situ menuju ke arah kaunter makanan.

Baekhyun memandang Suga.

Suga memandang Baekhyun lalu tersenyum nakal dan mengangkat kening nya beberapa kali.

"apa kau ni?" tanya Baekhyun.

"aiyakk.... Bacon sudah marah..." kata Suga lalu terus lari.

//skip//

GOODGIRL masuk ke kelas dan melihat meja mereka bersepah. Buku dikoyakkan. Dan pen bertaburan. Tetapi hanya milik mereka.

BADBOY sahaja yang ada di kelas itu pada masa itu.

"Yah!! KAU KOYAKKAN BUKU KITORANG KENAPA?!" marah Hana

"saja" balas Suho ringkas

"apa masalah sekarang ni?! nak tunjuk belang pulak?! Haduh masalah lah ada jantan macam kirang kat kelas ni!!" kata Inji.

"nama je pompuan tapi perangai mengalahkan lelaki paling kasar dunia!! And kelas ni pon kalau tak de korang lebih aman tau!! Cehh mentang mentang kitorang budak baru nak tunjuk hebat ah?!" kata Baekhyun lantang.

"SUDAH LAH!! TAK GUNA BERGADUH TAHU TAK?! HARAP JE BUDAK PANDAI TAPI OTAK TAK NAK GUNA!!" Jiyoung menjerit sehinggakan satu kelas tu dengar. Mujur sekarang masih waktu rehat.

Haneul memandang Jiyoung dengan mengeluarkan aura seram nya.

"asal jerit? Tak leh cakap elok elok ke? Yang kau nak jerit kenapa?" tanya Haneul dingin.

"masalahnya kalau aku tak jerit diorang gaduh juga kan?" kata Jiyoung.

Dan mulalah pergaduhan antar Haneul dan Jiyoung.

"biar aku tinggalkan GOODGIRL ni!!" kata Jiyoung.

"hah!! Pergilah!! Kau fikir aku kesah?!" kata Haneul.

"weyh... Jangan macam ni doh" kata Minah.

"eh!! Aku tak kawan dengan pembunuh!!" kata Jiyoung.

Haneul terus terdiam.

Jiyoung terkaku.

Dia sendiri terkejut dengan apa yang keluar dari mulutnya.

Haneul keluar meninggalkan kelas itu.

The end.... Part ni KimRae baru ja siapkan.... Rasanya part atas tu KimRae buat masa dua minggu lepas kot. Entah lah..

Bad Boy!!,Good Girl!!(BB!!,GG!!)Baca cerita ini secara GRATIS!