Chapter 3

21 5 0

"Mianhae sebab buat korang takut. Aku tak boleh kawal diri aku tadi" kata Haneul.

"Gwenchana... iyelah.. bekas gangster kan..." kata Hana.

Mereka semua tersenyum manis sesama sendiri.

"Hahaha dah lah macam kerang busuk pula semua senyum macam ni" kata Inji bergurau.

"Bukan kerang busuk lah. Kerang wangi." Kata Haneul pula.

Lalu mereka tergelak.

"Korang lapar ke? Nak makan? Ke nak masuk kelas terus?" Tanya Haneul.

"Tak pelah.. nanti aku belikan roti untuk kita semua eh? Aku beli sorang tiga susu pastu 2 roti. Ok? Ke nak tiga roti?" Tanya Inji.

"Beli tiga je sekali. Nanti kan kita nak hangout lama. Jadi kita sediakan lah bekal sekali. Ouh yeah beli lah susu botol eah? Nanti kalau kau x cukup duit aku belanja. Aku ada bawak 1 juta won harini. So x de hal lah" kata Haneul.

"Okok leader." Kata Inji.

"Yes!! Jom masuk kelas" kata Hana.

Lalu mereka pon masuk ke kelas.

Mereka berlawak dan berjenaka di dalam kelas. Tertawa dan juga mencari pasal.

Tiba tiba seseorang membuka pintu kelas mereka.

"Aish.... kau lagi? Apa? Nak halau kitorang lagi?!" Hana tidak mampu bertahan lagi.

"Woah.. tadi aku rasa aku nampak betina ni gelak. Betul ke?" Suga sengaja memerli Haneul dengan menekan perkataan betina.

"Wait. Ini aku tak boleh tahan dah... betina? hoi jantan! Dia bukan binatang lah! Kau tu yang binatang!! Nak panggil orang betina tu cermin diri sendiri dulu!!" Inji sudah tidak boleh menahan geram terus menyerbu Suga dengan kemarahan.

Haneul mengetuk meja dengan kuat. Sebelah tangannya berada di laci meja.

Haneul memandang Suga dengan jelingan yang teramat tajam.

Tiba tiba sebelah tangan nya keluar dari bawah meja dengan memegang gunting. Dia berlalu pergi ke Suga. Suga hanya memandang nya dengan sinis.

Inji segera menahan Haneul daripada menikam Suga.

"SABAR!!! aku faham... aku tahu kau bukan pembunuh.... bukan kau yang bunuh dia... aku tahu tu... sabar... relaks...." kata Jiyoung.

Hana yang takut akan keadaan terus pengsan.

Gunting di tangan Haneul terjatuh.

Haneul memegang kepalanya..

"Sakit tu.... ergh.... sakit tu datang lagi!!! Argh!!! Aku tak bunuh dia!!"kata Haneul lalu pengsan.

BAD BOY dan GOODGIRL yang berada di situ sudah menjadi amat panik kerana dua orang pengsan.

Tiba tiba Hana terbangun perlahan.

"Tak!! Haneul!!! Kumpul semangat kau!!! No no no!! Haneul buka mata kau!! BUKA MATA KAU!!" Hana menjerit jerit menyuruh Haneul membuka mataya.

Tiba-tiba seseorang masuk ke kelas itu dan terkejut melihat Haneul terbaring lemah. Lalu dia terus mengangkat Haneul bridal style. Dan keluar.

The end... chapter ni dah abis.

Bad Boy!!,Good Girl!!(BB!!,GG!!)Baca cerita ini secara GRATIS!