Chapter 6

7 2 0

Ahli GOODGIRL mendapat satu mesej dari Haneul.

To: GOODGIRLS.

Aku left GOODGIRL.. Jiyoung tak kawan dengan pembunuh macam aku.... Ye... Annyeong..

From: Haneul

Dan dari situ GOODGIRLS harus mengharungi hari tanpa Haneul.

Selalunya Haneul yang ceria dan dia juga yang mengajar segalanya.

Dia mungkin dingin di hadapan orng ramai tetapi apabila mereka bersama dia lah yang paling kebudak budakan.

"semua ni sebab korang.... Kalau korang tak gaduh... Haneul takkan marah aku...dan aku takkan terlepas cakap...." kata Jiyoung

"tak!! Semua ni salah jantan tak guna ni!! Semua nya salah kau!! Korang ni memang pembawa malang!!" kata Minah.

"eh!! Kau tu yang malang!! Bukan kitorang bawa malang!!" kata Suga lalu BADBOYS tergelak besar.

Inji terus terduduk di kerusinya.

"korang tak tahu......betapa bermakna nya..... Persahabatan ni pada aku..... Bagi korang... Mungkin.... Kitorang ni... Hanya sekumpulan yeoja yang gedik mengada ngada....kasar... Tapi....persahabatan ni lah yang paling bermakna untuk aku.... Aku dengan Haneul.....dah berkawan....selama 15 tahun..... Sejak aku dua tahun... Aku kenal dia....tapi korang....putuskan persahabatan ni macam tu je..... Aku......ikut Haneul... Aku left...." kata Inji lalu keluar dari kelas itu.

BADBOYS terdiam.... Mereka terkaku.

Minji terdiam....

"aku....dengan Haneul dan Inji dah berkawan selama 13 tahun dah.... Sampai hati korang kan... Aku takkan lupakan benda ni sampai bila bila.." kata Minji.

"aku.... Sebagai ketua kedua..... Nak kita..... Bubar.....masing masing dengan diri masing masing..... Sebab.... Aku tak nak GOODGIRLS hilang sorang ahli pon.... Bak kata aku dulu..... Hilang satu....semua musnah...." kata Minah.

//skip//

Kini BADBOYS rasa bersalah apabila melihat GOODGIRLS masing masing tidak berhubung seperti dulu lagi.

"weyh.... Aku rasakan.... Kita buat satu misi nak tak? Kita satukan balik ahli GOODGIRLS... Aku rasa bersalah...." kata Suho

"Ahh.. tu masalah dorng yang kau nak menyebok buat apa? Lantak dorang ah apa nak jadi pon" kata Baekhyun dengan bongkak nya.

"Kau ni.. cer kau bayangkan gang kita mcm tu.. apa yang kau buat?" Kata Jimin pula.

"Okok fine.. kita tolong dorang.. ni pon sebab aku sayang korang tau.. kalau tak.. memang tak ah aku nak tolong dorang"kata Baekhyun mengalah.

"Bacon dah jadi baik woo"kata Suga

"Eihh!! Aku lepuk free je terbang sume rambut kau!!"kata Baekhyun.

Suga tergelak dan terus berkejaran bersama Baekhyun di dalam kelas.

Annyeong.. amacam? Rindu KimRae tak? Hehehe.. akhirnya KimRae dah boleh on wattpad dan dah jumpa password acc ni.. hehehe... ok lah.. dah 4th update ni.. hehehe.. byeeee..xD

Bad Boy!!,Good Girl!!(BB!!,GG!!)Baca cerita ini secara GRATIS!