Chapter 2 Part 1

27 5 1

"Ish! Aku tak puas hati betul dengan mamat mamat baru sombong tu" kata Hana dengan geramnya.

"Entah. Orng nak berkenalan dia tolak mentah mentah. Nasib lah sekolah ni bapak aku punya sekolah. Boleh lah aku nk lesap kan mamat tu dari sini" kata Minji.

"Wohoi.. sesedap kau je bapak kau. Tu papa aku lah!! Dia tu pakcik kau bukan bapak kau" kata Minah.

"Sudah.. biarkan je... nanti kalau dorang cari pasal ngan korang lagi tahu lah aku uruskan" kata Inji.

"Ish kau ni. Macam lah kau bagui sangat nak uruskan konon..." Jiyoung mengejek InJi.

"Ehem... dah lah..." kata Haneul yang mula tidak selesa dengan rakan rakannya itu.

"Sorry leader" kata Hana.

"Emm" jawab Haneul ringkas.

Tiba-tiba seseorang menepuk meja makan mereka.

"MAKKAUHIJAU!!!" Jiyoung melatah manakala....

"MAKAKUPAKAIQUPUTEH!!" Hana juga melatah.

"OI KAU PAKAI BEDAK MAK CUN!!" Kata Minah yg terkejut pula.

Manakala Minji sudah terbangun dan hampir memukul Suga.

Hanya Haneul dan Inji yg tenang.

"Kitorang nak meja ni. Bla" Kata Chanyeol.

Minah memandang Chanyeol dengan matanya penuh kemarahan.

"NO WAY!!! NI TEMPAT KITORANG!! YANG KAU SEMAK SANGAT NAK HALAU KITORANG ASAL?!" Minah menjerit tetapi tidak terlalu kuat.

Semua GOOD GIRL sudah berdiri kecuali Haneul dan Inji.

"Suka hati kitorang lah. Ke kau nak kitorang panggil pompuan yg minat kitorang halau korang?" Kata Baekhyun lalu tersenyum sinis.

Tiba-tiba meja dihentak kuat.

Inji berdiri dengan muka nya penuh kemarahan kerana acara makan dia sudah diganggu.

"Jom bla. Tak yah layan budak sewel mcm ni." Kata Inji lalu ingin berlalu pergi.

The end... ok part 1 habis. Lepas ni part 2... jangan lupa vote.

Bad Boy!!,Good Girl!!(BB!!,GG!!)Baca cerita ini secara GRATIS!