Chapter 2 Part 2

41 5 2

"Duduk." Kata Haneul ringkas.

Semua member GOOD GIRL memandang Haneul pelik.

Tetapi mereka segera duduk.

"Baik korang bla dan jangan ganggu aku dan kawan kawan aku klau korang x nak kena gantung belakang sekolah balik nanti" ugut Haneul.

"Kau fikir aku takut dengan ugutan palsu kau?" Suho berkata dengan lantangnya.

Haneul memandang Suho dengan pandangan yang menakutkan.

Dan tersenyum sinis.

"Kau... takkan buat lagi kan?" Kata Hana dengan suara yang terketar ketar.

"Kau suruh budak tu pergi sebelum riwayat dia tamat sama macam Daesung (xD)" kata Haneul.

"Baik kau pergi sekarang... kalau tak memang kau akan tamat riwayat kau petang ni." Kata Jiyoung.

"Kau pikir aku nak percaya?" Chanyeol berkata dengan sinis.

Haneul menghentak meja itu dengan kuat membuat kan Jiyoung hampir pengsan kerana terkejut.

Haneul tersenyum sinis lalu memandang Chanyeol dan member BAD BOY itu.

Dia berjalan perlahan lahan ke arah Suho dan mencengkam rambut Suho.

"Tak percaya?" Haneul tersenyum sinis.

"Ha... Ha.... Haneul ah.... hajima... kawal lah dulu perasaan tu... aku.... aku.... aku dengan member lain....ta...ta..takut...tengok.. kau.. macam ni." Kata Minji dengan suara yang terketar ketar.

Haneul kemudian melepaskan Rambut Suho.

Dan berlalu pergi.

Member lain juga ingin berlalu pergi.

"Aku dah kata.. tapi kau tak nak dengar" kata Jiyoung lalu berlalu pergi.

Inji yang ketinggalan masih lagi berada di tempat duduknya bangun dan tersenyum sinis dihadapan Suho lalu dia mengusap pipi Suho beberapa kali lalu menepuk pipi Suho.

Dan dia berlalu pergi.

"Aku tak percaya yang dia berani buat mcm tu" kata Jimin masih lagi terkejut dengan keadaan.

"Menarik.." kata Baekhyun...

Done.. chapter ni habis.. jangan lupa vote.

Bad Boy!!,Good Girl!!(BB!!,GG!!)Baca cerita ini secara GRATIS!