פרק 10

2.4K 146 9
                                    

״הפתעה!!!!!״ נשמעה צעקה ענקית,

אני חושבת שכל שכונת אברנס עמדה שם! היה שם מאפים ופירות בכל טוב טעם, עם שלט שבו כתוב ׳מזל תוב ליום אולדת 16 מארינה׳ וטביעות של ילדים קטנטנים עליו. למרות כל העוני שלהם, הם היו מוכנים לבזבז את האוכל על ילדה שהם פגשו בדיוק לפני רגע?

״מה? איך ידעתם??״ רצתי אל חבורת הילדים שהתגאו במעשיהם.

״יכול להיות שזרקתי משפט שאת חוגגת מחר את המסיבה שלך.״ ליאם חייך חיוך מתגאה ותחב את ידיו בכיסים. ״אבל ליאם, זאת רק המסיבה, חגגתי את ה-16 ממזמן.״ קמתי לחבק אותו.

״נכון אבל בגלל שאני לא הספקתי לתת לי את המתנה שלך אז״ הוא הוציא משהו מהכיס שלו ״מזל טוב פרינסס״  הוא הושיט לי את קופסא האדומה, אני נשבעת שלרגע הרגשתי שהוא מציע לי נישואים.

״זאת לא טבעת תירגעי״ הוא חייך וחשף את גומתו השמאלית, ציחקקתי ופתחתי את הקופסא, שבה התגלה שרשרת מזהב טהור שעליה כתוב פרינסס כמו שליאם נוהג לכנות אותי. (בתמונה) ״ואו היא יפיפיה!״

אין לליאם הרבה כסף בכלל, ושרשרת כזאת עולה המון. הוא בזבז עלי הרבה כסף ואני בכלל לא נתתי לו כלום!

״ליאם! אני מודה לך על הכל, אבל אני לא יכולה לקבל את זה.״ הושטתי לו בחזרה את השרשרת היפיפייה

״למה, לא אהבת?״ חיוכו ירד ברגע, ״ברור שלא, הכי אהבתי בעולם, היא פשוט יקרה מידי, וחוץ מזה שאני גם לא הבאתי לך כלום ליומולדת שלך״ עטפתי את צווארו בידי.

״היום הולדת שלי רק בעוד חודש, לא הכרנו לפני אפילו, חוץ מזה שאני מאוד יעלב אם לא תקחי אותה״ הוא התחנן בפניי ״קחי אותה, קחי אותה,״ הוא לחש לילדים שיעזרו לו להודד אותי.

״קחי אותה! קחי אותה!״ נשמעו קולות צפצפנים וכבר הילדים קפצו וניתרו, ״אוקי אוקי! אני מסכימה! תענוד לי אותה?״ נתתי לו את השרשרת והסתובבתי גבי אליו.

הוא לקח את שיערי והעביר אותו לצד שמאל, מלטף  בעדינות את עורפי, ומניח את השרשרת על צווארי. ״ידעתי שהיא תראה יותר יפה עליך״ הוא נישק את צווארי.

״איכס!״ צעקו הילדים הקטנים משכונת אנברס וציחקקנו.  ״בואי נראה לך איך חוגגים אצלנו את הימי הולדת!״ לקח אותי אחד מיילדי השכונה והפעיל את הטייפ הישן והמקולקל.

לפתע נשמע מוזיקת פופ, והילדים בני העשר החלו לרקוד ריקוד רחוב, תנועות מסובכות וחדות שכבר ידעתי, רקדתי בעבר, אמא שלי למדה אותי, אבל אני די הפסקתי שהיא נפטרה, אני חושבת שכבר שכחתי.

״נו? למה את מחכה תשתחררי?״ טוני הילד קרא לי, ״או שאת מפחדת מידי לזוז״ הוא התגרה בי ״אני יראה לך מזה מפחדת חוצפן!״ צבטתי את לחיו והחלתי לרקוד בדיוק כמו פעם.

נסיכה של אבאWhere stories live. Discover now