Opah

7.5K 224 13

Cerita ni masa arwah opah aku masih hidup.malam tu mak aku dengan adik perempuan aku ni nak pergi tandas semua time tu family,sedara mara semua dah tidur.mak dengan adik aku dah siap la buat apa yang patut kat tandas tu...deorang keluar dari tandas nampak opah aku berdiri kat belakang deorang.

Mak aku terkejut la masa tu opah aku ni dah tak boleh nak jalan atau bangun kalau tak ada orang tolong,tu pun dia mampu mengesot je....tapi yang mak dengan adik aku ni nampak siap berdiri dengan rambut yang mengerbang dan tersenyum menampak kan gigi yang tajam.sedangkan opah aku dah tak ada gigi,mak aku tanya kat opah"mak bila sampai sini tak dengar pun" opah cuma senyum,mak tanya lagi "mak nak kencing ke" pun tak dijawab.mak aku biar kan je la opah kat situ deorang pun pergi nak sambung tidur....lampu dekat dapur tu terpadam,dan yang pelik nye opah tak keluar-keluar dari sana deorang tak fikir apa terus tidur....

Esok pagi mak aku tanya opah semalam opah ada pergi tandas tak...opah cakap mana dia larat nak bangun kalau nak bangun kena orang tolong,dan sambil senyum opah cakap dia nak berkawan la tu.siapa malam tu mak dengan adik aku nampak???

P/S : jaga-jaga dengan opah korang!hehehe

koleksi kisah seram(kisah benar)Where stories live. Discover now