Ikut Pulang

8.6K 254 11

Cerita ni mengesahkan pasal abang aku,dia ni suka sangat balik 3-4pagi,nak dijadikan cerita satu hari ni abang aku balik dalam pkul 3 pagi lepastu dia terus pergi tandas untuk selesaikan tugas dia tu la....tau tau la kan.....lepas tu dia terus tidur...

Ayah aku ni pergi la tandas sebab nak terk...... Dia pergi je kat bilik air ada sorang perempuan rambut panjang macam cik ponti duduk situ...ayah aku ni dia ada ilmu boleh nampak,dia tanya la kat cik ponti tu,"apa kau buat kat rumah aku ni"cik ponti tu cakap "saya ikut anak bapak" cik ponti tu orang indon.so tanpa abang aku ni sedar dia terbawak cik ponti tu balik.ayah aku bawak cik ponti ni keluar agak jauh sikit dari rumah dan suruh dia pergi dan jangan datang rumah kami lagi....dah lama sikit baru ayah aku balik.

Esok nye ayah aku tanya abang aku,dia bawak balik siapa semalam?abang aku cakap dia mana bawak balik sesiapa,lepas tu ayah aku cerita apa yang dia bawak balik semalam,abang aku of course la terkejut,tapi dia keluar jugak malam....mungkin satu hari nanti kalau dia boleh nampak dia taubat tak keluar malam lagi la kot......hahahaha.

P/S : jangan suka keluar malam mana la tau ada yang ikut,minah jual nasi lemak suruh beli nasi lemak dia ke kan....hehehe

koleksi kisah seram(kisah benar)Where stories live. Discover now