פרק 2

141 13 8
                                    

    שלום אריק,

זה אני, דייויד מקווני.

אני לא רוצה לעשות לך בלגן בראש, אז אני אתן לך את התשובות באופן מסודר ביותר.

אני מניח שאני חייב לך כמה בירורים, מהמכתב הקודם בטח לא הבנת כלום, והתרוצצו במוחך כל כך הרבה שאלות, אתה מסכים איתי? אז אני לא אעשה את כל ההקדמה הזאת ופשוט אתחיל:

למה אתה מקבל את המכתב הזה רק לאחר שבועיים? לא הייתה לי ברירה. White Flag זהו מקום רחוק מאוד מכאן – מהמקום בו אתה גר, ועד שהבקבוק חותר אליך באוקיינוס... אתה מסכים איתי שזה לוקח קצת זמן.

אתה בטח שואל את עצמך אם עובדים עליך, נכון? אני נשבע בכל היקר לי שכל זה אמת. הבחירה בידיך אם אתה רוצה להיות בבית הספר הזה – חטיבה ותיכון לכישוף ולקוסמות.

אתה חושב שאין דבר כזה, כישוף וקוסמות? אתה ממש טועה. זה שבני האדם מאמינים בהיגיון, זה ממש לא אומר שזה נכון. אני מאמין שכבר קראת וראית את כל ספרי וסרטי "הארי פוטר", נכון? אז זה משהו דומה לזה, רק במציאות ובאמת.

אני מניח שאתה רוצה לבוא, נכון? אז איפה להיפגש? אני אפגוש אותך בראשון בספטמבר בכניסה של תחנות הרכבת. רק תלחש White Flag ואני אבוא אליך. אין צורך לפחד, אני מבקש ממך שלא תדאג, פשוט אין לי דרך לתקשר איתך, אז חשבתי במכתב.

איפה לקנות את הציוד לבית הספר? כשניפגש, אני אראה לך בדיוק איפה נמצא קניון W.W.F שפירושו Work White Flag. אתה תבחר כבר מה לקנות, אתה לא צריך אותי בשביל זה. אתה כבר ילד גדול.

למה לא לספר לאיש? אנחנו, הצוות החינוכי העדפנו ומעדיפים לשמור על עולם הכישופים והקסמים בסוד. למה? צריך לדעת להשתמש נכון בכישופים. אסור סתם להגיד איזה קשקוש, ואז בסוף יוצא שהרגת מישהו בטעות, כמו הכישוף 'אבדה קדברה'. זה נראה כמו סתם שטות ילדים, נכון? אבל ממש לא! זו קללה שהורגת! אם כולם ירצו לדעת קסמים וכישופים, נצטרך ללמד את כולם. אבל איך נלמד את כולם אם אין מקום? ואם אין מקום אז צריך לפתוח עוד בית ספר או להגדיל אותו, שהתקציב זה לא הבעיה, אבל צריך עוד מורים, עוד חנויות, עוד רהיטים, עוד חדרים, עוד קבוצות, עוד המון זמן ועוד... אנחנו מעדיפים לשמור על זה קטן, בסודיות מוחלטת ואני מקווה מאוד שאתה מבין אותי. שלא לדבר על זה שאני מקווה מאוד שלא אמרת לאף אחד! אם אומרים את זה למישהו אחד, אז למי שאמרת הוא אומר לעוד מישהו, וכך גם הוא ועוד, כי לאנשים קשה לשמור את הדברים בבטן. ואז... לא נוכל יותר ללמד, ואם לא נוכל יותר ללמד, אז אלה שכבר למדו קצת בעבר, יכולים לעשות טעויות, שלא לדבר על אלה שעוד לא למדו כלום בעבר ורוצים ללמוד בעתיד, אז בכלל יהיו אסונות ללא הפסקה, לנצח. העולם יוכל לקרוס! צריך לדעת ממש להשתמש בזהירות עם שרביטים, עם קסמים ועם כישופים; צריך ללמוד דברים כאלה! אני מקווה מאוד שלא אמרת לאף אחד, אבל אתה ממש לא צריך לדאוג. בסך הכל יש לנו תקציב מצוין, וכל שנה מצטרפים אלינו ילדים חדשים, אבל אני בכל זאת ממש מעדיף לשמור על כך בסוד. בחרתי לקבל השנה בכוונה אותך, אתה נראה לי בן אדם מאוד מנומס, מכבד, מבין, לומד, אחראי וכדומה.

כישופים אפלים: התגשמות חלוםWhere stories live. Discover now