כלואה: פרק 17- המושיע.

2.6K 188 14
                                    

הוא התחיל לנסוע באבנים ובחולות. רגליי רעדו, הנחתי את ידי על החלון.

"לאן אנחנו נוסעים?" קולי רעד. פחדתי שיבחין בפחד שלי. "קיצור דרך שאני מכיר לרחוב שלך" הוא אמר באמינות וחייך אליי דרך המראה הגבוהה. עיניי התגלגלו מרוב פחד, חששתי שאני הולכת להתעלף. אך יותר פחדתי שאם אתעלף הוא יוכל לעשות בי כרצונו. בלעתי שוב ושוב את הרוק שהצטבר בפי, לא נתתי לו שנייה לשהות בפה שלי. פחדתי פחד מוות. זה הכי מפחיד כשאתה יודע מה הולך לקרות לך.

מלמלתי לעצמי בראש שהוא יגיע, שהוא יספיק להציל אותי. אבל גם היה בי את הספק שהוא יחשוב שאני אסתדר לבד. האוטו קרטע בגלל האבנים הגדולות שהיו על החול.

שפתיי רעדו למרות ניסיונותיי להישאר טבעית. אני חושבת שגם אם זאת הייתה ילדה קטנה במקומי היא הייתה מבינה שמשהו לא בסדר.

האוטו נעצר והוא הסתובב אחורה אליי "את בסדר?" שאל בעוד הוא שם את ידו על ברכי החשופה. הסתכלתי על היד שלו, מתאמצת בכול כוחי שרגלי לא תרעד "כן" חייכתי חיוך צבוע, היה לי מאוד קשה לחייך את החיוך הזה.

הוא פתח את הדלת שלו ויצא. הוא הקיף את הרכב ופתח את הדלת שלי. נשמתי נשיקה עמוקה ויצאתי. "איפה אנחנו?" הסתכלתי סביב מחפשת בעיניי את הרכב של אנדרס, אך היו רק חולות. היה נראה שאנחנו רחוקים מאוד מכביש כלשהו. הוא לא ענה לשאלתי והלך לאבנים גדולות שהיו והתיישב על אחת מהן "בואי" סימן לי לשבת על האבן שלידו שהייתה קטנה למדי.

התאמצתי מאוד בשביל להיות טבעית. התיישבתי לידו. "קחי" הוא הוציא מהכיס שלו סוכריות בצבעים. ישר הבנתי איך הוא מפתה את כל הילדות הקטנות, מזל שאני לא ילדה קטנה שאתפתה לזה. "לא, תודה" הוא חייך והרגשתי שבא לי להקיא לו הישר בפרצוף "קחי, נו" התעקש והניח לי את סוכרייה אחת על היד. "תודה" מלמלתי בפחד והנחתי אותה בצד השני על האבן.

הוא שרק ואני בהיתי באוויר, מחכה שיגיע המושיע או לפחות אנדרס.

ואז ברגע אחד הוא הניח את ידו על ברכי, ליבי נדם. מתתי מפחד. "את סקסית" הוא לחש לי באוזן, רציתי למות. להקיא את נשמתי. הקול שלו הגעיל אותי וגם היד המבוגרת והשעירה שהתרוצצה על ברכי. חייכתי במבוכה אך בפנים רציתי לקום ולרוץ הכי מהר שרק אפשר אבל כבר מראש ידעתי שאין לי יעד מסוים, הכול היה נראה אותו דבר.

גירדתי בעורף "מה זה סקסית?" מנסה למשוך זמן עד שיבואו להציל אותי מהאיש הנורא הזה. הוא חייך מיד כששאלתי. הוא תפס את ידי עם היד שהייתה על ברכי והניח אותה על האיבר שלו "זאת אחת שעושה את זה" יכולתי לחוש באיברו הקשיח ומיד לקחתי את ידי תחת חסותי "מה אתה עושה?" צעקתי עליו. הוא התקרב לאוזן שלי ובלעתי את הרוק שלי מרוב פחד. קפאתי. "יהיה לך טוב" הוא נשק מתחת לאוזני. הדמעות עמדו בגרוני. לא ידעתי מה לעשות.

כלואהWhere stories live. Discover now