כלואה: פרק 8- אזעקה.

3.9K 237 21
                                    

אנדרס אפילו לא הספיק לענות לי וכבר נשמעה אזעקה שעולה ויורדת. פניי התכווצו כשלא הבנתי במה מדובר. "בואי" הוא אמר ומשך את ידי. נכנסנו אל המועדון, נלי כבר הייתה שם וכמה שניות אחרינו נכנס טומי. מייקל נכנס אחרון ובסערה שאי אפשר שלא להרגיש בה.

אני ואנדרס עמדנו אחד ליד השני וטומי התיישב על יד נלי.

"אוקיי חברים" מייקל מחא כף אחת על מנת לאפס אותנו להיות קשובים אליו. "ברייאן פוינטס" הוסיף חיוך קל כשאמר את השם. "מה זאת הייתה האזעקה הזאת?" לחשתי לאנדרס.

"אזעקת חירום מרי, זאת אומרת משימה" ענה מייקל בשמו של אנדרס כששמע את השאלה.

נשכתי את שפתיי ונתתי למייקל להמשיך. "ברייאן פוינטס הוא אנס סדרתי שאנס לפני כחמש שנים, הוא הרגיע את מעשיו בשביל שהמשטרה תרד מהגב שלו. לא מצאנו אותו הרבה זמן" הוא בלע את הרוק וחילק תמונות קטנות שלו לכל אחד" אבל עכשיו הגיע אלינו דיווח שהוא נרשם למכון כושר 'סייקו' במרכז העיר". נלי גיחכה "חשב ששכחנו".

"נלי אני רוצה שאת תלכי למכון הכושר הזה" אמר מייקל וזרק לעבר נלי כמו מחזיק מפתחות.

"מה זה?" נפלט לי כשלא הצלחתי להבחין בדבר. "זה המנוי של נלי למכון" אמר מייקל בחיוך.

נלי הנהנה לעברו "לאן להוביל אותו?" היא הייתה רצינית ברגע וחשתי במקצועיות שלה.

"תצאי איתו שלוש סמטאות ימינה אחרי המכון ושם כבר טומי יחכה לכם" מייקל העביר את מבטו לטומי "טומי אתה רק הגיבוי, רק אנדרס עושה את העבודה" הוא הרים מעט את קולו.

"שמעת נלי? רק אנדרס" הוא העביר את מבטו לנלי במעט זעם שלא ברור מאיפה נבע.

"מרי, אני רוצה שתהיי על המצלמות אבטחה של המכון וגם על המצלמות של החנייה ליד העירייה" הנהנתי לעברו אבל לא היה לי מושג איך אני עושה את זה.

"אנדרס לך אני לא צריך להסביר" הוא אמר בזריזות ואנדרס הנהן בפרצוף אטום.

"טומי תסביר למרי איך היא מעבירה לך מידע" הוא זרק לעברו של טומי "בהצלחה" אמר ברצינות מוחלטת ויצא מהחדר.

נלי קמה והלכה למגירות הקטנות שיש בשולחן שלה והכניסה סכין קטנה בנעל שלה. היא התבשמה והיה נראה שהכינה את עצמה למשימה.

אנדרס בא לצאת מהמועדון "אנדרס" קראתי בשמו והוא הסתובב "מרי בואי אני אסביר לך" קרא לי טומי והתיישב במקום שלי במחשב. העברתי מבט חטוף באנדרס "לכי" הוא לחש לי ויצא מהמועדון. הלכתי לטומי וגררתי כיסא על מנת לשבת על ידו. הוא החזיק ביד קופסה עם שלושה לחצנים בולטים וביד השנייה כמו מכשיר קטן "את רואה את זה?" סיבב את המכשיר בין כריות אצבעותיו. "כן" נהייתי רצינית כי הבנתי שמדובר בדבר חשוב.

"זה המכשיר שנמצא אצלי, אני שם אותו בתוך הנעל" הוא בלע את רוקו מההסברה והמשיך "זאת מערכת השליטה שלך על המכשיר שלי" הוא נענע את הקופסה מול עיניי "כפתור ירוק אומר שהמשימה מתבצעת כמו שצריך ונלי מתפקדת מעולה" הוא הרחיב את עיניו כדי לראות אם הבנתי והנהנתי לעברו "הכפתור הצהוב אומר שהמצב מסתבך וצריך שאני אתערב" הוא הסתדר בכיסא בנוחות לשנייה והמשיך "הכפתור האדום מרי" הוא בחן את ערנותי "הכפתור האדום זה אך ורק במקרה סכנה" הוא הדגיש בקול חזק "כן בטח בוודאי" אישרתי במהירות.

כלואהWhere stories live. Discover now